نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 10 بهمن 1396
ساعت 21:41

تاریخ اعلام‌شده برای پیش‌نمایش فصل هشتم Game of Thrones کاملا غلط است

0 از 5

طرفداران سریال بازی تاج‌وتخت تاریخ اعلام‌شده برای پیش‌نمایش فصل هشتم این مجموعه را نادیده بگیرند

اخیرا گزارش شد که بازیگر سریال بازی تاج‌وتخت میسی ویلیامز (ایفاکننده نقش آریا استارک)، بیان کرد اولین قسمت فصل هشتم این مجموعه در آوریل 2019 پخش خود را در شبکه HBO آغاز می‌کند؛ طبق آن گزارش که اکنون رد شده است، خبرگزاری Metro اعلام کرده بود فیلم‌برداری فصل جدید در دسامبر 2018 پایان می‌یابد و سپس چهار ماه صرف ویرایش نهایی آن می‌شود.

بااین‌حال حقیقت چیز دیگری است؛ برای مدت زیادی ما می‌دانستیم، که فاصله بین فصل هفتم و هشتم سریال زیاد خواهد بود و طرفداران باید مدت‌زمان بیشتری منتظر باشند. این اثر حماسی فانتزی در سال 2019 بازخواهد گشت، اما هنوز تاریخ دقیق پایان فیلم‌برداری و پخش نخستین قسمت مشخص نیست. نظرات قبلی میسی ویلیامز مرتبط با پیش‌نمایش‌های معمول فصل‌های پیشین این سریال است؛ فصل پایانی بازی تاج‌وتخت هر چیزی می‌تواند باشد به‌غیراز معمولی.

این سوتفاهم توسط خود میسی ویلیامز برطرف شد؛ او به حساب توییتر خود رجوع کرد و طی بیانیه‌ای این مصاحبه را درست نمی‌دانست و اعتقاد داشت تحریف در آن صورت گرفته است. هیچ تاریخ رسمی دقیقی در آن مصاحبه برای پخش نخستین قسمت فصل هشتم اعلام نشد؛ ویلیامز نوشت این یک مصاحبه بسیار قدیمی است، که به فصل هشتم ارتباط داده‌اند.

متن دقیق او بدین‌صورت است:

«این توییت را صرفا جهت اینکه شفاف‌سازی شود نوشته‌ام، تاریخ پخشی که به نقل‌قول از من برای فصل جدید سریال بازی‌ تاج‌وتخت اعلام شده، کاملا اشتباه است و آن مصاحبه مربوط به سالیان پیش است.»

دقیقا مشخص نیست ویلیامز به چه فصلی در مصاحبه اصلی با Metro اشاره‌کرده است، هرچند این می‌تواند مربوط به هر فصلی باشد، زیرا بازی تاج‌وتخت معمولا تاریخ آغاز هر فصلش در ماه آوریل است، البته به‌غیراز فصل هفتم که به دلیل محدودیت‌هایی برای فیلم‌برداری، از ماه آگوست پخش اولین قسمتش آغاز شد؛ دلیل این محدودیت‌ها این بود که سرانجام زمستان به وستروس رسید و نیاز بود در برخی از صحنه‌ها سرمای زمستانی به چشم بیاید. این مطلب برای فصل هشتم سریال نیز صدق می‌کند و نمایش فصل آخر باید بعد از زمستان طولانی و سخت وستروس باشد تا فیلم‌برداری به نحو احسنت انجام شود؛ حمله به وایت واکرها درصورتی‌که اطراف آن‌ها روشن و آفتابی باشد بسیار ناباورانه است.

فیلم‌برداری فصل هشتم بسیار سخت‌تر و وحشتناک‌تر از فصول قبلی خواهد بود؛ این تاخیر بین فصل هفتم و هشتم جهت آماده‌سازی تدارکات برای این مجموعه بزرگ نیز است. در پایان سال 2017 اعلام شد که فیلم‌برداری طی تابستان 2018 نیز ادامه می‌یابد، بنابراین ممکن است ما شاهد این باشیم، که تصویربرداری تا دسامبر پایان یابد؛ هرچند میسی ویلیامز تاریخ پخشی که توسط او منتشرشده بود را تکذیب کرد.

طرفداران برای تماشای اخرین فصل این سریال بسیار بی‌قرارند، بااینکه رسما تاریخی برای پخش مجموعه اعلام‌نشده است، اما می‌توان آوریل 2019 را به‌عنوان شروع یک پایان برای بازی تاج‌وتخت (با توجه به سابقه پخش بقیه فصل‌ها)، در نظر گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.