نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 19:24

تصاویر جدید از کیت هرینگتون در پشت‌صحنه‌ی فصل هشتم Game of Thrones

0 از 5

تصاویر جدیدی از کیت هرینگتون در پشت‌ صحنه‌ی فصل هشتم سریال بازی تاج‌ونخت منتشر شد، که حقایق جدید را آشکار کرد

هشدار! این مطلب شامل محتوای اسپویل است.

فیلم‌برداری فصل آخر سریال بازی تاج‌وتخت آغاز شده است و تصاویر تازه منتشرشده از پشت‌صحنه‌ی این سریال، آن را ثابت می‌کند؛ این تصاویر که کاراکتر جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) را نشان می‌دهند، بسیار جالب هستند و جزئیات احتمالی از داستان قسمت‌های باقی‌مانده مجموعه را آشکار می‌کنند.

اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است، که به نظر جان و سمول تارلی (با بازی جان بردلی) بار دیگر به یکدیگر می‌پیوندند؛ البته به‌نوعی در پایان فصل قبلی هم می‌توانستیم آن را حدس بزنیم؛ اگر یادتان باشد، سمول بیشتر فصل هفتم را در سیتادل سپری کرد، اما او سپس به وینترفل آمد و همراه با برن استارک (با بازی ایساک همپستد رایت) متوجه حقیقت اصلیت و نسب جان اسنو شدند. جان نیز آخرین بار با دنریس (با بازی امیلیا کلارک) در دریا هنگام بازگشت به وینترفل دیده شد؛ اینجا است که دومین جزئیات جالب از تصاویر مشخص می‌شود، چون این تصاویر جان و سمول را در مقر پادشاهی نشان می‌دهند، نه وینترفل؛ بر اساس سوابق فیلم‌برداری و حقایق، بازیگرانی که در دوبروونیک کرواسی (تصاویر منتشر شده این مکان را نشان می‌دهند) حضور دارند، معمولا برای ایفای نقش خود در وستروس به آنجا می‌روند.

بنابراین به نظر می‌رسد وقتی جان به ویترفل بازمی‌گردد، او و سمول مجبور می‌شوند بنا به دلایل نامشخص و مطمئنا مهم به مقر پادشاهی بروند.

با توجه به اینکه بزرگ‌ترین تهدید از دیوار به سمت آن‌ها می‌آید، عجیب است که آن‌ها برای کمک و دفاع از شمال، در آنجا حضور ندارند.

سریال بازی تاج‌وتخت در سال 2019 پخش فصل آخر خود را از شبکه HBO آغاز می‌کند؛ البته اخیرا مصاحبه‌ای از میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در اینترنت منتشر شد و او در این مصاحبه اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل آخر در ماه دسامبر تمام می‌شود و با یک فاصله چهار ماهه جهت ویرایش نهایی، این سریال از ماه آوریل پخش خود را آغاز می‌کند؛ هرچند او سپس در توییتی این مصاحبه را قدیمی دانست و آن را تکذیب کرد، اما نباید فراموش کنیم که اکثر فصل‌های سریال بازی تاج‌وتخت پخش خود را از همان ماه آوریل آغاز کردند.

در ادامه شاهد تصاویر تازه منتشرشده از پشت‌صحنه‌ی فصل هشتم این سریال باشید.

gallery 1518089189 kit harrington got season 8 filming

gallery 1518089191 jon snow filming kings landing s8

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.