نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 21 بهمن 1396
ساعت 18:16

حضور ادنا مد در پوستر جدید انیمیشن Incredibles 2

0 از 5

طراح لباس ابرقهرمانان مشهور ادنا مد، با توجه به پوستر جدید Incredibles 2 به این انیمیشن بازمی‌گردد

14 سال از برنده شدن جایزه اسکار بهترین انیمیشن توسط عنوان شگفت‌انگیزان (Incredibles) می‌گذرد و قرار است دنباله این انیمیشن بار دیگر به کارگردانی برد برد در سال 2018 اکران شود؛ بدون شک این عنوان مورد انتظارترین انیمیشن سال است.

به ‌نظر گستردگی این عنوان بسیار بزرگ‌تر از فیلم نخست خواهد بود، چون گزارش‌شده است که حداقل 25 ابرقهرمان در این دنباله حضور دارند؛ به‌هرحال بازگشت چهره‌های آشنا در فیلم دوم باعث ایجاد هیجان زیادی بین طرفداران می‌شود.

به استثنای سیندروم شرور (که به لطف شنل خود در فیلم اول نابود شد)، تمام کاراکتر‌های اصلی فیلم نخست برای راند دوم به میدان بازمی‌گردند؛ این بازگشت شامل حال ادنا مد کاراکتر حمایت‌کننده و خاطره‌انگیزی که با لباس‌های خاص خود، به مبارزان جرم و جنایت کمک می‌کرد نیز می‌شود؛ با توجه به اینکه ادنا یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های فیلم نخست بود، بسیار جالب است که ببینیم او در روند داستانی این دنباله چه نقشی را ایفا خواهد کرد. پیکسار با منتشر کردن پوستر جدیدی رسما بازگشت ادنا را به شگفت‌انگیزان 2 اعلام کرد.

این پوستر که ابتدا در سایت Reddit منتشر شد، کاراکتر نقاشی‌ شده‌ی ادنا را در یک پس‌زمینه سیاه مشخص می‌کند و یک جمله آشنا در آن وجود دارد : «مدت‌زمان زیادی شده عزیزم» که اشاره به دیالوگ او در فیلم نخست دارد، یعنی جایی ‌که مدت‌زمان زیادی از دوران اوج ابرقهرمانان گذشته بود.

5f84b5a7 b165 4ea8 a9a9 d49510d64733

بازاریابی زیادی برای انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 صورت نگرفته است و تاکنون فقط یک تیزر تریلر و تعدادی تصویر از این عنوان برای هواداران به نمایش در آمده است؛ انتشار این پوستر می‌تواند نویدبخش تغییر وضعیت موجود باشد. 4 ماه تا آغاز اکران انیمیشن باقی‌مانده است و پیکسار مجبور خواهد بود قبل از اینکه دیر شود، طی این مدت موارد جدیدی را رو کند؛ بسیاری فکر می‌کردند یک تبلیغ تلویزیونی برای انیمیشن در سوپربول امسال پخش شود، که این اتفاق نیز رخ نداد.

خوشبختانه دیزنی به‌زودی با اکران فیلم‌های پلنگ سیاه (Black Panther) و یک چین‌وچروک در زمان (A Wrinkle In Time) می‌تواند تمرکز بیشتر بر عنوان شگفت‌انگیزان داشته باشد، تا سرانجام تریلر جدیدی از آن منتشر کند.

تنها چیزی که تاکنون از جزئیات داستان فیلم مشخص شده، این است که الاستیگرل رهبری را به‌دست می‌گیرد، در حالی که آقای شگفت‌انگیز در خانه می‌ماند و مراقب نوزادشان یعنی جک جک خواهد بود؛ بنابراین ایده خوبی است، اگر دیزنی تریلری منتشر کند که جزئیات بیشتری از داستان فیلم را در اختیار طرفداران بگذارد.

اگرچه انیمیشن کوکو شانس اصلی دریافت جایزه‌ اسکار بهترین انیمیشن سال است، اما پیکسار درمجموع طی سال 2017 به‌نوعی روند نزولی داشت؛ هر دو انیمیشن ماشین‌ها 3 (152.9 میلیون دلار) و کوکو (205.2 میلیون دلار) نتوانستند رکورد فروش خانگی سال قبل را بشکنند؛ انیمیشن در جستجوی دوری توانست در سال 2016، حدودا 486.2 میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد.

با توجه به اینکه اولین تیزر تریلر شگفت‌انگیزان 2 به پربیننده‌ترین تریلر انیمیشنی تاریخ تبدیل شد و طرفداران نیز بسیار مشتاق‌اند تا بعد از مدت‌زمانی زیادی بار دیگر شاهد ماجراجویی خانواده شگفت‌انگیز باشند، پس این دنباله مطمئنا موفقیت و دستاورد‌های زیادی را برای پیکسار به ارمغان می‌آورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.