نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 25 بهمن 1396
ساعت 17:04

اندی سرکیس در سریال تلویزیونی Lord of the Rings حضور نخواهد داشت

0 از 5

اندی سرکیس باوجوداینکه از ایده‌ی ساخت سریال تلویزیونی ارباب حلقه‌ها حمایت کرد، اما برای ایفای نقش گالوم بازنخواهد گشت

در ماه نوامبر اعلام شد، که این سریال با داستانی جدید و بدون ارتباط با ‌سه‌گانه ارباب حلقه‌های پیتر جکسون تولید می‌شود؛ در این مدت گمانه‌زنی‌های زیادی راجع ‌به سریال شکل گرفت: از احتمال اقتباس داستان سریال از کتاب‌ سیلماریلیون جی. آر. آر. تالکین گرفته، تا توانایی بالقوه‌ی سریال در ارتباط با مجموعه‌ فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و یا حتی احتمال بازگشت پیتر جکسون به این دنیا.

حضور ستاره‌های فیلم اصلی (مانند شان آستین) در سریال جدید نیز موردبحث قرار گرفت، البته بعضی از بازیگران فیلم (مانند جان ریس دیویس) آشکارا با ایده‌ی ساخت سریال مخالفت کردند. بعضی از بازیگران نیز تمایل دارند بار دیگر برای ایفای نقش کاراکتر خود بازگردند؛ ایان مک کلن از علاقه‌ی خود برای بازگشت و ایفای نقش گندالف خبر داد، او همچنین گفت بسیار عجیب خواهد بود اگر شخص دیگر غیر از او نقش گندالف را بازی کند.

به‌نظر اندی سرکیس برای بازگشت و ایفای نقش گالوم، کمتر از ایان مک کلن تعصب دارد؛ او در مصاحبه اخیر خود با اسکرین کراش راجع به نقش جدیدش در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، اعلام کرد که جایگاهی برای خود در سریال جدید ارباب حلقه‌ها نمی‌بیند؛ زیرا این پروژه کاملا چیز جدیدی خواهد بود:

«اوه خدای من، من واقعا هیچ ایده‌ای ندارم که این سریال چگونه خواهد بود؛ یعنی به نظر فوق‌العاده می‌آید، اما من جایگاهی برای خود در این پروژه نمی‌بینم. فکر می‌کنم سریال ارباب حلقه‌ها کاملا چیزی جدید است، درنتیجه این تصور برای من سخت خواهد بود، که برای خود جایگاهی در آن ببینم.»

سرکیس همچنین گفت، که فکر می‌کند تمام بخش زندگی گالوم را قبلا همه دیده‌اند و چیز جدیدی در مورد او دیگر وجود ندارد؛ به این کاراکتر خیلی خوب در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها پرداخته شد، از زمانی که او یک هابیت بود و در کنار رودخانه اوقات خود را می‌گذراند، تا زمانی که حلقه را پیدا کرد و قدرت آن باعث جنونش شد.

وسواس گالوم نسبت به حلقه، شکنجه به‌دست سائورون، تلاش او برای تبدیل‌شدن دوباره به اسمیگل و درنهایت مرگش، همگی بخش بزرگی از روند داستانی مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بودند؛ حتی لحظه‌ای که او حلقه‌اش را به خاطر بیلبو بگینز (با بازی مارتین فریمن) از دست داد نیز نمایش داده شده است. البته در سریال ارباب حلقه‌ها آن‌ها می‌توانند بر روی زندگی گالوم در غار و یا زندگی او قبل از پیدا کردن حلقه یعنی زمانی که اسمیگل بود تمرکز کنند، وگرنه دیگر چیزی راجع به این کاراکتر برای نمایش دادن باقی نمی‌ماند.

قابل‌ذکر است که توجه کنیم، سرکیس گفت هیچ ایده‌ای در مورد این سریال ندارد، پس از او درخواستی برای بازگشت صورت نگرفته است و هیچ تایید رسمی‌ای مبنی بر حضور گالوم یا اسمیگل در مجموعه جدید وجود ندارد.

بسیار جالب خواهد بود، که ببینیم عکس‌العمل بازیگران فیلم اصلی برای ایفای نقش خود در این سریال به چه صورت است (البته اگر از آن‌ها درخواست شود)؛ اگرچه احتمالا، ابتدا جزئیاتی راجع به محتوای سریال و تاریخ آغاز پخش آن مشخص می‌شود و سپس انتخاب بازیگران صورت می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.