نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 27 بهمن 1396
ساعت 16:33

فیلم‌برداری John Wick 3 از ماه آوریل آغاز می‌شود

0 از 5

طبق گزارشی جدید، تصویربرداری فیلم John Wick 3 از ماه آوریل آغاز می‌شود

طبق گزارشی جدید فیلم اکشن و مهیج جان ویک 3 (John Wick 3)، با بازی کیانو ریوز مراحل فیلم‌برداری خود را از تاریخ 26 آوریل 2018 (6 اردیبهشت 1397) آغاز می‌کند؛ عنوان جان ویک 2 بسیار موفق عمل کرد و توانست 92 میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد. کارگردان چاد استاهلسکی همراه با فیلم‌نامه‌نویس دریک کولستاد، بار دیگر برای فیلم سوم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

فیلم نخست جان ویک در سال 2014 اکران شد و توانست مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند؛ ستاره فیلم کیانو ریوزنقش جان ویک، قاتل بازنشسته‌ای را ایفا می‌کند که بعد از دزدیده شدن ماشین و کشتن سگ دوست‌داشتنی‌اش (هردوی این‌ها او را به یاد همسرش که تازه از دنیا رفت می‌اندازند) توسط خلاف‌کاران روسی عصبانی شده و شروع به انتقام گرفتن از آن‌ها می‌کند. جان ویک 2 بر اساس همان جهان فیلم نخست ساخته شد و ما را بیشتر با شورای کارفرمایان جنایی که جهان را اداره می‌کند، آشنا کرد؛ این فیلم بسیار هیجان‌انگیز تمام شد، زیرا در پایان جان ویک تلاش می‌کند تا ناپدید شود، درحالی‌که تمام جنایتکاران جهان به دنبال او هستند.

لاینز گیت، سال قبل رسما اعلام کرد که فیلم سوم جان ویک را خواهد ساخت و کیانو ریوز نیز به‌عنوان قاتل تمام‌نشدنی در این پروژه حضور خواهد داشت. اکنون امگا آندرگراند گزارش داد که مراحل تصویربرداری فیلم سوم از تاریخ 26 آوریل 2018 آغاز می‌شود؛ این تاریخ شروع، کمی با تاریخ‌هایی که قبلا گزارش شده بود متفاوت است. فیلم‌برداری جان ویک 3 در مونترال نیویورک رخ خواهد داد و امکان دارد عکاسی آن در روسیه و اسپانیا انجام شود؛ کیانو ریوز قبلا بیان کرده بود، که تمایل دارد فیلم‌برداری در توکیو یا اورشلیم انجام شود.

گزارش‌های قبلی اشاره کرد، که بازیگران جان ویک 2 یعنی لارنس فیشبرن، روبی رز، کامن و ایان مک‌شین در فیلم سوم نیز حضور خواهند داشت؛ همچنین اعلام شد بازیگر فصل دوم سریال وست‌ ورلد (Westworld) یعنی هیرویوکی سانادا، به‌عنوان شرور اصلی در جان ویک 3 حضور دارد. قسمت عمده‌ی طرح داستان به پایان رسیده و استاهلسکی قول داده است، که این فیلم بیشتر گذشته‌ی ویک را کاوش خواهد کرد.

در دو فیلم اول، ویک به‌نظر دارای یک نیروی طبیعی بود که مشخص نیست ریشه‌ی آن از کجاست، اما ظاهرا این موضوع، ریشه در گذشته‌ی او دارد؛ اخیرا اعلام شد، که شبکه استارز قصد دارد سریالی از جان ویک بسازد، پس ما باید منتظر دیدن داستان‌های بیشتری از جهان جان ویک باشیم.

کیانو ریوز طی مصاحبه اخیر خود گفت، علاقه دارد تا جان ویک 3 درواقع یک فرار از سناریوی شهر نیویورک باشد؛ در فیلم جان ویک 2 ما شاهد این بودیم، ریوز بعدازاینکه جایزه‌ای 14 میلیون دلاری برای کشتن او اختصاص دادند، تصمیم گرفت از شهر خارج شود.

حال باید ببینیم بعد از موفقیت‌ فیلم‌های اول و دوم، آیا قسمت سوم جان ویک هم موفق خواهد بود یا خیر؟ البته با توجه به خلاقیت و تجربه‌ی دریک کولستاد و چاد استاهلسکی و همچنین بازی فوق‌العاده‌ی کیانو ریوز، به‌احتمال‌زیاد ما باید شاهد تکرار عملکرد فوق‌العاده‌ی عنوان جان ویک باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.