نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 27 بهمن 1396
ساعت 18:21

آرنولد شوارتزنگر به جمع بازیگران فیلم Kung Fury اضافه شد

0 از 5

بازیگر افسانه‌ای فیلم‌های اکشن آرنولد شوارتزنگر، به جمع بازیگران فیلم Kung Fury اضافه شد

در سال 2015 فیلم کمدی و کوتاهی به نام کونگ فیوری (Kung Fury) تولید شد؛ وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه کونگ فیوری بر عهده‌ی فیلم‌ساز سوئدی دیوید سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam بود، او همچنین به‌عنوان بازیگر اصلی در این پروژه حضور داشت. بعد از انتشار این فیلم در سال 2015، کونگ فیوری به‌سرعت در تمام جهان آنلاین و اینترنت سروصدای زیادی به پا کرد.

داستان فیلم کونگ فیوری دیوانه‌ کننده است؛ این فیلم شهر میامی را در دهه 1980 نشان می‌دهد و می‌توان در آن شاهد سفر در زمان، ملاقات با دایناسورها، هیتلر و بسیاری از چیزهای دیگر بود.

سندبرگ در سال 2016 راجع به دنباله‌ی این اثر صحبت‌هایی انجام داد، اما اوایل این هفته بود که طرفداران خبر شگفت‌انگیزی مبنی بر ساخت فیلم بلند کونگ فیوری (با اقتباس از فیلم کوتاه آن) و نمایش آن به‌زودی در سینماها، شنیدند؛ همه‌چیز وقتی جالب‌تر شد، که بازیگر نامزد دو جایزه اسکار مایکل فاسبندر، قراردادی برای حضور در این پروژه امضا کرد، البته نقش او هنوز اعلام نشده است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر آرنولد شوارتزنگر نیز به پروژه کونگ فیوری اضافه شده است و او احتمالا با توجه به سابقه‌اش در سیاست، نقش یک سیاستمدار یا رییس‌جمهور آمریکا را در این فیلم ایفا خواهد کرد؛ آرنولد پیش‌ازاین، در دنیای واقعی نیز از علاقه‌ی خود برای رییس جمهوری آمریکا سخن گفته بود، اما با توجه به اینکه او زاده‌ی اتریش است پس واجد شرایط کاندید شدن برای ریاست جمهوری آمریکا نیست.

علاوه بر فاسبندر و شوارتزنگر، بازیگر محبوب و باسابقه دیوید هسلهاف نیز در کونگ فیوری حضور خواهد داشت؛ هسلهاف بیشتر به ‌خاطر حضورش در فیلم کوتاه کونگ‌ فیوری و آهنگ‌هایش شناخته‌شده است. این‌طور که مشخص است فیلم بلند کونگ فیوری بسیار نوستالژیک خواهد بو؛ حضور عناصر نوستالژی و بازیگران افسانه‌ای در این فیلم و همچنین حال‌وهوای کونگ فیوری که دهه 80 را نشان می‌دهد، نوید یک داستان جالب و بسیار سرگرم‌کننده را می‌دهد.

از طرف دیگر انتظار نمی‌رود، یک فیلم مانند کونگ فیوری خود را کاملا جدی بگیرد، بنابراین این اثر را باید صرفا به‌عنوان یک فیلم نوستالژیک، مورد تحسین قرار داد؛ درهرصورت ما باید منتظر عملکرد این فیلم باشیم و ببینیم این فیلم افسانه‌ای موفق خواهد بود یا خیر؟

هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم بلند کونگ فیوری اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.