نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 29 بهمن 1396
ساعت 13:04

کوین فایگی: Black Panther بهترین فیلم تولیدشده توسط مارول است

0 از 5

کوین فایگی رییس دنیای سینمایی مارول، معتقد است که Black Panther بهترین فیلم تولیدشده توسط این استودیو است

کوین فایگی از هنگام آغاز به‌کار مارول، وظیفه ریاست این استودیو را بر عهده داشت؛ به لطف دیدگاه درازمدت او، دانشش در استفاده درست از تشکیلات و  شورواشتیاق او برای ایجاد چیزی منحصربه‌فرد، دنیای سینمایی مارول ده سالگی خود را جشن می‌گیرد؛ این جشن به دنبال سالی مهم و فوق‌العاده برای دنیای سینمایی مارول، اتفاق افتاد.

مارول امسال را با فیلم بزرگ و مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) آغاز می‌کند و سپس ما سرانجام شاهد نبرد تانوس با تمام ابرقهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول با آن‌ها آشنا شده‌ایم (در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت)، خواهیم بود.

فیلم پلنگ سیاه نمره‌ی بسیار خوبی از وب‌سایت راتن تومیتوز کسب کرد؛ این عنوان یکی از فیلم‌های پرسروصدای امسال بود و پیش‌بینی‌های زیادی در مورد آن صورت گرفت. با توجه به میزان پیش‌فروش فوق‌العاده‌ی بلیت فیلم پلنگ سیاه، می‌توان حدس زد که این عنوان تا چه حد بزرگ است، درواقع این مقدار از پیش‌فروش نشان‌دهنده‌ی برتری قاطع فیلم در باکس‌آفیس خواهد بود. همه‌ی طرفداران دنیای سینمایی مارول و حتی رییس این استودیو، برای عنوان پلنگ سیاه هیجان‌زده هستند.

کوین فایگی رییس استودیوی سینمایی مارول، در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری ABC، راجع به عکس‌العملش پس از دیدن فیلم پلنگ سیاه به کارگردانی رایان کوگلر، صحبت‌هایی انجام داد؛ او در این مصاحبه گفت:

«وقتی‌که فیلم تمام شد، من به رایان نگاه کردم و گفتم این بهترین فیلمی است که ما تاکنون ساخته‌ایم.»

تعجب‌برانگیز نیست که فایگی برای این عنوان خوشحال باشد، اما انتخاب لقب بهترین فیلم برای پلنگ سیاه، ستایش بسیار بزرگی است؛ فایگی معمولا شخصی نیست که فقط به دلیل فروش بلیت‌های فیلم، از آن تعریفی دروغین داشته باشد، فایگی ذکر کرد که این حرف او به‌صورت یک عکس‌العمل سریع بعد از دیدن فیلم بود، پس نمی‌توان آن را صرفا عملی تبلیغی دانست.

برخی افراد با نظر کوین فایگی موافق هستند، اما بسیاری دیگر اعتقاد دارند که پلنگ سیاه بهترین فیلم مارول نیست و زمان می‌برد که این عنوان جایگاه حقیقی خود را در دنیای سینمایی مارول پیدا کند.

هنگامی‌که از بهترین‌ فیلم استودیو صحبت می‌کنیم، فیلم‌هایی وجود دارند که برای این صفت با یکدیگر شریک هستند؛ هر دو عنوان کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بسیار موردتوجه طرفداران قرار گرفتند و از گزینه‌های اصلی حضور در بالای لیست بهترین‌ها هستند. البته عناوین انتقام‌جویان (Avengers)، مرد آهنی (Iron Man) و محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy) نیز هرکدام طرفدار خاص خودشان را دارند، که این آثار را بهترین می‌دانند؛ برخی حتی فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) را به دلیل حس طنز و شوخ‌طبعی کاراکتر اصلی، به‌عنوان بهترین می‌دانند.

عنوان پلنگ سیاه را می‌توان بهترین ترکیب از چند فیلم دنیای سینمایی مارول دانست؛ این فیلم دارای شروری برجسته، بازیگران عالی، زیبایی ظاهری، اکشن فوق‌العاده، میزان مناسبی از طنز و درام و غیره، است.

اگر دنیای سینمایی مارول به کار خود ادامه دهد، هنوز زمان زیادی برای فایگی و کمپانی وجود دارد که حتی چیزی بزرگ‌تر تولید کنند؛ اما اگر این اتفاق رخ نداد، می‌توان پلنگ سیاه را فیلمی شایسته جهت قرار گرفتن نامش در بالاترین قسمت لیست بهترین‌ها، دانست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.