نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 29 بهمن 1396
ساعت 17:57

فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم IT از تابستان آغاز می‌شود

0 از 5

فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم IT از تابستان و در شهر تورنتو کانادا آغاز می‌شود

تاریخ آغاز فیلم‌برداری دنباله‌ی فیلم آن (IT) مشخص شد و بر طبق آن، پنی وایز در این تابستان به شهر دری بازمی‌گردد؛ می‌توان عنوان IT (این فیلم بر اساس رمانی با همین اسم اثر استیون کینگ است) را یکی از موفق‌ترین فیلم‌های باکس ‌آفیس در سال 2017 دانست. مینی سریال IT با بازی تیم کاری که در دهه 1990 پخش شد، طرفداران خاص خود را داشت و خاطره‌انگیز بود؛ فیلم جدید IT که به کارگردانی اندی موشیاتی تولید شد، به لطف ترکیب مناسب شوخی و ترس و همچنین بازی فوق‌العاده‌ی بازیگر جوان آن، توانست تمام انتظارات را برآورده کند.

حتی قبل از اینکه فیلم نخست در سینماها اکران شود، اندی موشیاتی خبر از ساخت دنباله‌ی آن داده بود؛ هنگامی‌که کمپانی برادران وارنر و نیولاین شاهد موفقیت بزرگ IT در باکس آفیس بودند، بدون اتلاف وقت رسما ساخت قسمت دوم این فیلم را تایید کردند؛ آن‌ها با اعلام رسمی تاریخ اکران در سال 2019، نشان دادند که بازگشتی سریع به مرحله‌ی بعدی داستان پنی وایز خواهند داشت.

طبق گزارش جدید امگا آندرگراند، مراحل تصویربرداری قسمت دوم IT از ماه ژوئن (خرداد) آغاز خواهد شد. برنامه‌ریزی بدین‌صورت است، که محل فیلم‌برداری در شهر تورنتو خواهد بود، کار بر روی این پروژه را استودیو پاین وود تورنتو بر عهده دارد و به‌احتمال فراوان شهری که اتفاقات فیلم در آن رخ می‌دهد، بار دیگر شهر پورت هوپ است. تاریخ اولیه شروع فیلم‌برداری 18 ژوئن (28 خرداد) است، بنابراین تصویربرداری قسمت دوم احتمالا تا ماه اکتبر یا نوامبر (مهر یا آبان) به‌پایان می‌رسد.

در ادامه‌ی روند داستانی رمان استیون کینگ، ما شاهد تقابل دوباره‌ی گروه Losers با پنی وایز، بعد گذشت 27 سال از رویارویی اولیه خواهیم بود؛ البته گذشت زمان تغییری در دلقک داستان (با بازی بیل اسکارشگورد) ما ایجاد نکرده است. انتظار می‌رود که بازیگران نوجوان فیلم نخست در بخش کوتاهی از دنباله‌ی این فیلم، جهت نمایش اتفاقات و رویدادهایی از گذشته حضور داشته باشند، اما بخش اصلی داستان راجع به دوران بزرگ‌سالی کاراکترهای فیلم نخست خواهد بود.

بازیگران قسمت دوم فیلم هنوز رسما انتخاب نشده‌اند، اما اخیرا جسیکا چستین از علاقه‌ی خود برای ایفای نقش بزرگ‌سالی بورلی سخن گفت؛ او تنها شخصی نیست که مایل است این اتفاق رخ دهد، علاوه بر حمایت طرفداران برای انتخاب او، اندی موشیاتی علاقه‌مند است تا بار دیگر با جسیکا چستین همکاری داشته باشد؛ این دو قبلا در فیلم ماما (Mama) با یکدیگر همکاری کردند. انتخاب بازیگران دنباله‌ی فیلم IT، باید طی چند ماه آینده صورت بگیرد، تا در همان تاریخ تعیین‌شده تصویربرداری آغاز شود.

بعد از فروش جهانی 700 میلیون دلاری فیلم نخست، سازندگان IT احتمالا دیگر مشکلی از جهت راضی کردن بازیگران نخواهند داشت؛ آن‌ها می‌توانند برای این دنباله از بازیگران بزرگ و ستاره‌ای مثل چستین استفاده کنند و یا می‌توانند برای صرف هزینه‌ی کمتر همانند فیلم نخست، بازیگرانی را که کمتر شناخته‌شده هستند انتخاب کنند. احتمالا ما شاهد ترکیبی از هردو گروه بازیگران، در این دنباله خواهیم بود، امیدواریم هرچه زودتر خبرهای بیشتری راجع به این موضوع بشنویم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.