نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 30 بهمن 1396
ساعت 12:15

تمایل کارگردان فیلم Call of Duty برای همکاری با تام هاردی و کریس پاین

5 از 5

به‌ نظر استفانو سولیما یکی طرفداران بزرگ کارهای تام هاردی و کریس پاین است و امکان دارد این کارگردان در پروژه‌ی Call of Duty با آن‌ها همکاری داشته باشد

جهت جلب‌توجه تعداد زیادی از مخاطبین برای یک فیلم، نیاز است تا فاکتورهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شود؛ یکی از فاکتورهای مهم می‌تواند اقتباس یک فیلم از بازی‌های محبوب و پرطرفدار موجود باشد. طی سالیان اخیر استودیوهای زیادی این کار را انجام داده‌اند و به ‌نظر از عنوان ندای وظیفه (Call of Duty) نیز به‌زودی فیلمی ساخته خواهد شد؛ گزارشات جدید اعلام کرده‌اند که استودیو در حال مذاکره با کارگردان ایتالیایی استفانو سولیما است.

حتی اگر با سولیما توافقی صورت بگیرد، ما به این زودی‌ها شاهد پیشرفت در مراحل تولید ندای وظیفه نخواهیم بود؛ در حال حاضر کیران فیتزجرالد فیلم‌نامه‌ای برای این پروژه آماده کرده است، اما هیچ بازیگری تاکنون انتخاب نشده است. استودیو نیز بر روی نام بزرگ این پروژه حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوار است تا به‌واسطه‌ی آن، فیلم بتواند فروش خوبی داشته باشد.

در برخی موارد ما شاهد این هستیم، کارگردانان برای یک فیلم از بازیگرانی که قبلا با آن‌ها کار کرده‌اند و به‌نوعی با آن‌ها ارتباط دارند همکاری می‌کنند، اما در موارد دیگر کارگردان، یک پروژه را واسطه قرار می‌دهد تا با بازیگر موردعلاقه‌اش ایجاد همکاری کند و سولیما نیز ازجمله کارگردانانی است که امیدوار است چنین همکاری با تام هاردی و کریس پاین داشته باشد.

استفانو سولیما در گفتگوی اخیر خود با Metro UK، اذعان داشت که یکی از طرفداران بزرگ هاردی و پاین است؛ البته این پاسخ‌ها مستقیما در رابطه بااینکه او با آن‌ها در ندای وظیفه همکاری خواهد داشت یا خیر، نبود؛ اما شیوه‌ای که او طی این مصاحبه راجع به آن‌ها صحبت می‌کرد، نشان‌دهنده‌ی تمایل او برای همکاری با آن‌ها برای پروژه بعدی‌اش بود.

سولیما در مورد تام هاردی گفت:

«من تقریبا تمام پروژه‌هایی که او در آن‌ها حضور یافت را دوست داشتم، من همچنین منتظر فیلم ونوم که او در آن به ایفای نقش پرداخته است هستم؛ هاردی در فیلم مکس دیوانه (Mad Max) نیز فوق‌العاده بود.»

تریلر جدید فیلم ونوم نتوانست توجه همگان را به خود جلب کند، ولی سولیما به ‌دلیل حضور تام هاردی در این فیلم، آن را دوست داشت. این کارگردان راجع به کریس پاین نیز گفت:

« او سرسخت و باهوش است؛ پاین درعین‌حال که می‌تواند در فیلم‌هایش شوخ باشد، توانایی این را نیز دارد که به خوبی صحنه‌های درام را بازی کند. خیلی خوب است که یک بازیگر بتواند به‌راحتی نقش‌های مختلف را بازی کند، این یعنی او یک بازیگر فوق‌العاده است.»

با توجه به محبوبیت تام هاردی در بین طرفداران سینما، انتخاب او می‌تواند تضمین‌کننده‌ی موفقیت فیلم ندای وظیفه باشد؛ کریس پاین نیز که اخیرا در فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) به ایفای نقش پرداخت، توانست بار دیگر با فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد (Hell or High Water) خود را ثابت کند، بنابراین او نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای این فیلم باشد.

هنوز زود است که راجع به پروژه ندای وظیفه صحبت کنیم، زیرا هنوز جزئیات زیادی در مورد این فیلم آشکار نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.