نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 30 بهمن 1396
ساعت 22:04

اورت راس به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت

0 از 5

مارتین فریمن تایید کرد که اورت راس، کاراکتر او در عنوان Black Panther برای حداقل یک فیلم دیگر به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت

در کمیک‌ها اورت راس به‌عنوان یک مامور دولتی شناخته می‌شود، اما در دنیای سینمایی مارول او یک مامور و دیپلمات ماهر است، که مارتین فریمن با خوش‌حالی او را «جالبترین شخص در اتاق» توصیف می‌کند؛ عملکرد فریمن در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) فوق‌العاده بود و طرفداران مشتاق هستند تا شاهد ادامه‌ی حضور راس باشند. این بازیگر اخیرا نیز اشاره کرد، که همکاری او با استودیو سینمایی مارول هنوز تمام نشده است.

فریمن در مصاحبه اخیر خود با Den of Geek راجع به نحوه آغاز همکاری‌اش با استودیو مارول و همچنین حضورش در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) صحبت‌هایی انجام داد؛ او سپس اشاره کرد که همکاری او با دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد داشت:

«آن‌ها بازی من در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را پسندیدند و گفتند شما در چند فیلم دیگر حضور خواهید داشت، که یکی از آن‌ها عنوان پلنگ سیاه بود.»

این مصاحبه کاملا مشخص کرد، راس به مارول بازخواهد گشت؛ اما ما متوجه نشدیم که او دقیقا برای ایفای نقش در چند فیلم با استودیو به توافق رسیده است. فقط گذر زمان تمام این‌ها را آشکار خواهد کرد.

اما راس در چه فیلم‌هایی می‌تواند حضور داشته باشد؟ دنباله‌ی دیگری از فیلم پلنگ سیاه در دست ساخت است و کوین فایگی امید دارد که رایان کوگلر کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد؛ راس اساسا تنها مرد باتجربه در واکاندا است، بنابراین منطقی است که او به‌عنوان یک رابط بین ایالات متحده و کشورهای غنی و وحشی آفریقایی در فیلم پلنگ سیاه حضور داشته باشد.

یکی دیگر از احتمالات موجود، حضور راس در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) است؛ فیلم پلنگ سیاه نشان داد که راس قبلا در نیروی هوایی کار می‌کرد، مارول نیز تایید کرد حوادث فیلم کاپیتان مارول مربوط به دهه 1990 و راجع به داستان کارول دنورس در نیروی هوایی ایالات متحده است؛ چندان مشکل نیست که راس جوان را در کنار کارول دنورس تصور کنیم، این کار قطعا دلیل خونسردی راس را در فیلم پلنگ سیاه توضیح خواهد داد.

بسیار جالب است، که متوجه شویم برنامه مارول برای کاراکتری که به این زودی جای خود را در بین طرفداران پیدا کرده است، چگونه خواهد بود؛ کاملا واضح است، که اورت راس آینده‌ی روشنی در دنیای سینمایی مارول خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.