نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 01 اسفند 1396
ساعت 15:29

داستان مورگان و ریک در سریال The Walking Dead هنوز تمام نشده است

5 از 5

اگرچه لنی جیمز از The Walking Dead به سریال فرعی آن یعنی Fear The Walking Dead پیوسته است، اما طبق گفته‌ی آندرو لینکلن این پایان داستان آن‌ها نخواهد بود

بعد از بیدار شدن در بیمارستان و یافتن جهان به‌صورت تسخیرشده توسط مردگان، ریگ گریمز ابتدا با مورگان جونز و پسر جوانش دانی آشنا شد؛ اما راه این دو درنهایت، پس از خواست ریک برای جلو رفتن و تمایل مورگان برای ماندن در همان مکان، از یکدیگر جدا شد. بعد از مرگ غم‌انگیز پسر مورگان، او به ‌دنبال پیدا کردن دوست خود یعنی ریک رفت؛ این دو سرانجام به همدیگر رسیدند و در منطقه‌ی امن الکساندریا با یکدیگر همکاری کردند.

فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) مورگان را در مسیر متفاوتی قرار داد و او را به سمت سریال فرعی‌، یعنی از مردگان متحرک بترسید (Fear The Waking Dead) سوق داد. سال گذشته به‌ شکل مرموزی اعلام شد، که فردی به‌عنوان کاراکتر کراس اور دو سریال انتخاب می‌شود؛ بعد از این خبر، گمانه‌زنی‌های زیادی شکل گرفت و حدس‌های زیادی پیرامون آن زده شد، ولی سرانجام مورگان به‌عنوان این برنده‌ی خوش‌شانس معرفی شد.

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در سریال، مورگان تصمیم گرفت از گروه جدا شود؛ بسیاری از مخاطبین فکر می‌کنند حضور مورگان در سریال از مردگان متحرک بترسید بدین معنی است، که او دیگر در سریال اصلی حضور نخواهد داشت و کار او با این پروژه به اتمام رسیده است، اما بازیگر نقش ریک گریمز یعنی آندرو لینکلن، قاطعانه اعتقاد دارد که هنوز کار مورگان با سریال تمام نشده است و داستان‌های زیادی بین او و ریک وجود دارد. لینکلن در گفتگو با EW گفت:

«هشت قسمت گذشته بسیار بسیار غم‌انگیز بود؛ ما شاهد خداحافظی کاراکترهای زیادی بودیم، که بعضی از این خداحافظی‌ها واقعا بزرگ بود. اما حس مبهمی در من وجود دارد، که می‌گوید من مطمئنا بار دیگر لنی را در سریال خواهم دید؛ این موضوع همیشه بین ریک و مورگان بوده است. نمی‌دانم، چیزی در من وجود دارد که باعث می‌شود حس کنم این پایان داستان ریک و مورگان نخواهد بود.»

معماهای زیادی راجع به حضور مورگان در سریال از مردگان متحرک بترسید وجود دارد؛ برنامه زمانی دو سریال این اجازه را به مورگان نمی‌دهد که هم در سریال فرعی حضورداشته باشد و هم به ماجراجویی خودش با ریک در سریال اصلی ادامه دهد. اخیرا تایید شده است، که فصل چهارم سریال فرعی شاهد یک پرش زمانی بزرگ خواهد بود و این موضوع ممکن است نشان‌دهنده‌ی آن باشد، که مورگان با شخصیت زمان کنونی خود، در این سریال حضورداشته باشد.

به‌هرحال ما فعلا شاهد حضور مورگان در سریال فرعی دنیای مردگان متحرک، یعنی از مردگان متحرک بترسید خواهیم بود؛ شاید حرف‌های آندرو لینکلن تبدیل به واقعیت شود و ما بار دیگر شاهد حضور مورگان در سریال اصلی باشیم؛ این موضوع می‌تواند برای طرفداران سریال اصلی دلگرم‌کننده باشد. سریال مردگان متحرک اخیرا یک شخصیت کلیدی دیگر خود را نیز از دست داد؛ کشته شدن کارل اعتراض بسیاری از طرفداران این مجموعه را به همراه داشت. فصل هشتم این سریال عملکرد خوبی در جذب بیننده نداشته است و خروج چنین کاراکترهای بزرگی می‌تواند ضربه بیشتری به پروژه وارد کند.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم سازندگان این سریال، چه فکری برای رونق دوباره‌ی مجموعه‌ی مردگان متحرک خواهند داشت؛ نیمه‌ دوم فصل هشتم مردگان متحرک، در تاریخ 25 فوریه (6اسفند) به شبکه AMC بازمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.