نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 23 اسفند 1396
ساعت 13:27

مارگو رابی مذاکرات رسمی خود را برای حضور در جدیدترین فیلم تارانتینو آغاز کرد

1 از 5

مارگو رابی مذاکرات رسمی خود را برای ایفای نقش شارون تیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood آغاز کرد

داستان پروژه تارانتینو که اوایل ماه جولای گذشته مشخص شد مربوط به زمان قتل‌های خانواده منسن در هالیوود است؛ بعد از آن جزئیات زیادی از فیلم موردنظر مشخص شد و ما اطلاعات بیشتری را از این اثر کسب کردیم.

تارانتینو در نظر دارد تصویربرداری این فیلم را در اسرع وقت آغاز کند، با توجه به همین موضوع این کارگردان بسیار سریع شروع به انتخاب بازیگران موردنظر خود کرده است؛ اخیرا نیز رسما اعلام شد که ستارگانی چون لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در این فیلم حضور خواهند داشت. تارانتینو همیشه علاقه دارد تا از بازیگران مطرح و بزرگ در فیلم‌هایش استفاده کند، بنابراین بسیاری از طرفداران سینما هنوز مشتاق‌اند تا بازیگران بزرگ دیگری را نیز برای حضور در این پروژه بر روی پرده سینما ببینند.

طبق گزارش جدید ددلاین مارگو رابی نیز به جمع بازیگران مطرح فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه خواهد شد؛ رابی نقش شارون تیت بازیگر زن و همسر کارگردان مشهور رومن پولانسکی را ایفا خواهد کرد، این بازیگر به همراه چهار تن دیگر به‌دست پیروانان چارلز منسن به قتل رسیدند. این قتل‌های وحشتناک جامعه هالیوود را به‌شدت در شوک فرو برد و هنوز برخی آن حوادث را درواقع مهر حقیقی پایان دهه 1960 می‌دانند؛ در فیلم تارانتینو به بسیاری از حوادث ناخوشایند و دلهره‌آور پشت صحنه این قتل‌ها پرداخته می‌شود. مارگو رابی پیش از این در فیلم موفق گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) با لئوناردو دی کاپریو هم‌بازی شده بود.

طبق گزارشات قبلی خود پولانسکی نیز یکی از کاراکترهای فیلم خواهد بود؛ اخیرا گزارش شده که تارانتینو می‌خواهد از یک بازیگر لهستانی برای ایفای نقش این کارگردان مشهور و برنده اسکار استفاده کند. پولانسکی در سال 1977 به جرم تجاوز به یک دختر 14 ساله دستگیر شد و پس از چند هفته بازداشت، پیش از اتمام دادرسی از ایالات متحده آمریکا فرار کرد و به فرانسه رفت.

در این مورد سخت است که بگوییم نقش رابی در فیلم واقعا تا چه حد بزرگ خواهد بود؛ فیلم‌های تارانتینو معمولا بی‌قاعده و نامشخص است، نامشخص از این بابت که او گاهی اوقات از بازیگران بزرگ برای نقش‌های کوچک در فیلم‌هایش استفاده می‌کند. خوش‌نامی و شهرت تارانتینو به‌عنوان بازیگر-کارگردان افرادی چون رابی را مجاب می‌کند که صرفا فقط جهت همکاری با تارانتیو در پروژه‌هایش با او همکاری کنند.

بااین‌حال اخیرا به شهرت تارانتینو به خاطر دلایلی منطقی ضربه بزرگی وارد شد؛ در میان اتهامات جنسی مختلف واردشده به هاروی واینستین همکار دیرینه تارانتینو، اوما تورمن همکار سابق دیگر او طی مصاحبه اخیرش با نیویورک تایمز اعلام کرد که علاوه بر مورد سواستفاده قرار گرفتن توسط واینستین، تارانتینو نیز او را مجبور به انجام کاری که تمایل نداشته کرده است. تورمن ویدیویی از صحنه تصویربرداری فیلم بیل را بکش (Kill Bill) به کارگردانی تارانتینو منتشر کرد که در آن دچار یک سانحه تصادف رانندگی شده بود و این قضیه باعث ایجاد جراحات و صدماتی پایدار در او شد؛ طبق گفته تورمن او برخلاف میل باطنی‌اش مجبور بود که آن صحنه را بازی کند، با توجه به آن ویدیو تارانتینو این بازیگر را در شرایط سخت و خطرناکی قرار داده بود. برای مدت‌زمان مختصری بعد از این اخبار تصور می‌شد که سونی مانع از تولید فیلم Once Upon a Time in Hollywood شود، اما این اتفاق رخ نداد و مراحل تولید این اثر به‌سرعت مسیر خود را طی می‌کند.

اگرچه فیلم Once Upon a Time in Hollywood تا سال 2019 به سینماها نمی‌آید، اما از همین الان بحث‌ها و مشاجره‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد؛ برخی با کل ایده این فیلم که مرگ غم‌انگیز شارون تیت را به تصویر می‌کشد مخالف‌اند و معتقدند که تارانتینو صرفا برای جذابیت فیلمش از زندگی این بازیگر سواستفاده کرده است، برخی نیز حضور کاراکتر رومن پولانسکی را در فیلم مشکل‌ساز تلقی می‌کنند.

مسلما تارانتینو بعد از این همه سال فعالیت در سینما و ساخت فیلم‌های بسیار خشن با این انتقادات و مشاجره‌ها آشنا است؛ این کارگردان مسلما از اینکه دیدگاه‌های خود را بدون هیچ خجالتی چه بد و چه خوب بر روی پرده سینماها به تصویر بکشد ترسی ندارد. بدون شک با توجه به شهرت تارانتینو و حضور بازیگرانی مطرح چون دی کاپریو و برد پیت می‌توان فیلم Once Upon a Time in Hollywood را یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2019 دانست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.