نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 26 اسفند 1396
ساعت 19:16

دلیل حضور نداشتن آنجلینا جولی را در فیلم جدید Tomb Raider

5 از 5

تهیه‌کننده فیلم Tomb Raider گراهام کینگ اعلام کرد که چرا گروه تولید احساس می‌کند حضور آنجلینا جولی در فیلم جدید این عنوان کارساز و موثر نیست

گراهام کینگ طی یک مصاحبه با CinemaBlend توضیح داد که داستان فیلم جدید Tomb Raider به هیچ روشی این فرصت را ایجاد نمی‌کرد تا آنجلینا جولی به‌طور ناگهانی در روند آن حضور داشته باشد و با لارا کرافت جدید یعنی آلیسیا ویکاندر ارتباط برقرار کند.

کینگ گفت:

«هیچ داستانی وجود نداشت تا ما بتوانیم چنین لحظه‌ای را در فیلم رقم بزنیم؛ می‌دانید منظور من چیست؟ یعنی مسئولیتی وجود نداشت که انجام آن را بر عهده جولی بگذاریم.»

جولی در سال 2001 برای فیلم Lara Croft: Tomb Raider و در سال 2003 برای فیلم Tomb Raider: Cradle of Life نقش لارا کرافت را بازی کرد؛ کمپانی برادران وارنر بسیار تمایل داشتند تا راهی برای حضور جولی در فیلم جدید پیدا کنند، اما کینگ و کل اعضای تیمش درنهایت با این موضوع مخالفت کرده و معتقد بودند حضور او در این عنوان باعث تخریب روند داستانی فیلم می‌شود.

کینگ در ادامه گفت:

«هیچ راهی وجود نداشت تا بدون تخریب و تغییر زیاد داستان، جولی را به پروژه اضافه کنیم؛ اما استودیو بسیار به این موضوع اصرار داشت و همیشه سوال می‌کرد آیا راهی وجود دارد که آنجلینا را به فیلم اضافه کنیم؟ آیا ما می‌توانیم به هر روشی نقشی برای حضور او در فیلم پیدا کنیم؟ البته من درک می‌کنم که این اصرارها به خاطر فروش و بازاریابی است، اما احساس نمی‌شد که حضور جولی در این عنوان موثر باشد، حتی از دید من باعث برهم خوردن تعادل داستان فیلم نیز می‌شد.»

با تمامی این تفاسیر ما باید منتظر باشیم و ببنیم فیلم جدید گروه گراهام کینگ بدون حضور آنجلینا جولی چه عملکردی خواهد داشت؛ آیا در آخر کینگ از مخالفت خود برای حضور جولی در این فیلم پشیمان خواهد شد یا خیر؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    سلام آقای مقصودی. بیچاره نویسنده و کارگردان فیلم که اگه فیلم فروش نره یه قرون هم بهشون نمیدن. می گن ما که گفتیم جولی رو بیارین.

    ‏مقصودی از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1396
    نظرها: 113
    تشکر: 18
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Ghaem313000
    سلام آقای مقصودی. بیچاره نویسنده و کارگردان فیلم که اگه فیلم فروش نره یه قرون هم بهشون نمیدن. می گن ما که گفتیم جولی رو بیارین.

    سلام بر کاربر محترم...تا الان که آمار دارم این فیلم مثل بقیه فیلم‌های این عنوان فروش متوسطی داشته، البته این فروش به میزانی نبود که بتونه جایگاه نخست فیلم پلنگ سیاه رو تهدید کنه..این همه هم که تهیه‌کننده سنگ داستان فیلم رو به سینه می‌زد انگار چیز خاصی نیست، چون فیلم از وب‌سایت‌های مطرح نمره خوبی دریافت نکرده، به عنوان مثال روتن تومیتوز نمره 49 رو بهش داده. به نظر این فیلم هم فروشی متوسطی مثل فیلمای قبلی داشته باشه. مسئله بعدی اینه که در اکثر فیلمای هالیوودی حقوق کارگردان و نویسنده یک مبلغ ثابته و ربطی به فروش فیلم نداره، هرچند که برخی بازیگران و کارگردانان بزرگ با فروش زیاد فیلم درصدی رو به دست میارن اما اینکه کلا حقوقشون بستگی به میزان فروش فیلم داشته باشه بعید میدونم..دیگه کمتر فیلمی پیدا میشه که چنین شرایطی رو برای دست‌اندرکاران بزاره.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.