نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 31 فروردين 1397
ساعت 11:40

تمایل کارگردانان Avengers: Infinity War برای استفاده از ولورین در فیلم خود

4 از 5

کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War جو و آنتونی روسو از ولورین به‌عنوان ابرقهرمانی نام بردند که تمایل داشتند از او برای فیلم سینمایی بعدی خود استفاده کنند

باوجوداینکه کاراکترها و ابرقهرمان‌های زیادی در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند، این دو کارگردان پذیرفته‌اند که آرزو داشتند چندین کاراکتر دیگر را نیز در فیلم اضافه کنند؛ مانند بسیاری از طرفداران، برادران روسو نیز علاقه داشتند تا شاهد مبارزه ولورین در کنار گروه انتقام‌جویان با تایتان دیوانه تانوس باشند.

همان‌طور که می‌دانید نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول Iron Man بود که در سال 2008 اکران شد؛ تمامی داستان‌ها ازآنجا شروع شد و فیلم Infinity War نیز قرار است تا فضا را برای نقطه اوج این دنیای سینمایی یعنی فیلم Avengers 4 آماده کند. انتظار می‌رود که ما در این دو فیلم Avengers شاهد تغییر بنیادین وضعیت فرنچایز و مرگ چندین کاراکتر بزرگ باشیم که همه این‌ها راه را برای معرفی ابرقهرمانان جدید و موقعیت اسرارآمیز فاز چهارم مارول آماده می‌کند.

در گفتگو با GamesRadar طی کنفرانس مطبوعاتی جهانی Avengers: Infinity War که این بار در شهر لندن برگزار شده بود، از برادران روسو پرسیده شد که تمایل داشتند از کدام ابرقهرمان در فیلم خود استفاده کنند ولی قادر به انجام آن نبودند؟ جو بسیار صریح و ساده جواب داد: «بگذارید راجع به کاراکتر موردعلاقه‌ام در مارول صحبت کنم؛ او احتمالا ولورین است.» آنتونی نیز در ادامه برای اضافه شدن او در فیلم‌های مارول اظهار امیدواری کرد: «بله. شاید روزی این اتفاق رخ بدهد.» با توجه اینکه دیزنی توانست فاکس را به‌دست بیاورد درنتیجه به‌احتمال‌زیاد ما به‌زودی شاهد حضور ولورین در سینمای مارول خواهیم بود.

مسلما ولورین کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین ابرقهرمان جهت کمک به انتقام‌جویان در مقابل تانوس نیست؛ با توجه به اینکه تعداد زیادی کاراکتر قدرتمندتر در مارول وجود دارند درنتیجه می‌توان از آن‌ها به‌جای ولورین استفاده کرد. (مانند جین گری)

بااین‌حال با توجه به ریشه پیچیده، شخصیت فوق‌العاده و محبوبیت زیاد ولورین در میان طرفداران بسیار جالب خواهد بود که او را در کنار شخصیت‌هایی مثل باکی بارنز و کاپیتان آمریکا ببنیم، از طرف دیگر گفتگو و سروکله زدن او با کاراکترهایی چون استار-لرد و مردآهنی نیز بنظر جذاب می‌آید؛ در کل ولورین تکه مناسبی برای اضافه شدن به دنیای سرگرمی مارول است، که می‌تواند بیش‌ازپیش مجموعه فیلم‌های این کمپانی را جذاب کند.

بدون شک با توجه کاراکتر بی‌عیب و نقصی که هیو جکمن از خود برای دنیای سینما برجای گذاشت، حضور این کاراکتر در سینمای مارول بسیار برای طرفداران باارزش خواهد بود؛ این لوگان جهش‌یافته کانادایی به مدت 17 سال توسط یک بازیگر استرالیایی به تصویر کشیده شد، اما هیو جکمن سال گذشته با وجود تحسین منتقدان از فیلم Logan (که نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده بود) رسما اعلام کرد که این نقش را کنار خواهد گذاشت؛ (البته بااین‌وجود اشاره شده بود که او احتمالا بار دیگر به ایفای نقش این کاراکتر در دنیای سینمایی مارول خواهد پرداخت) با توجه به اینکه اگر کارگردان‌ها بخواهند از ولورین در فیلم‌هایشان استفاده کنند، باعث ایجاد حس کنجکاوی در بین طرفداران سینما خواهد شد که چه کسی بعد از هیو جکمن این نقش را بازی می‌کند؟

از وقتی‌که خبر توافق بین فاکس و دیزنی علنی شد بسیاری از طرفداران هیجان‌زده‌اند که بدانند چطور X-Men و Fantastic Four جایگاه مناسبی برای خود در دنیای سینمایی مارول پیدا می‌کنند؛ درحالی‌که طرفداران باید حداقل تا یک سال دیگر برای انتقال رسمی این سهام صبر کنند و بعدازآن این ابرقهرمانان را در سینمای مارول مشاهده کنند، برخی معتقدند که بعضی از این ابرقهرمانان به‌صورت جداگانه در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت؛ اگر چیزی نیز باشد با توجه صحبت‌های برادران روسو ما شاهد حضور ولورین در فیلم Infinity War نخواهیم بود، هرچند که آن‌ها در طول این مصاحبه سعی کردند چند بار از صحبت بر سر ولورین بگریزند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.