نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 ارديبهشت 1397
ساعت 20:30

مارول درحال صحبت با کارگردانان زن برای فیلم مستقل Black Widow است

3.5 از 5

به نظر می‌رسد مارول، برای کارگردانی فیلم مستقل بیوه سیاه به گزینه‌هایی رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ گزارش‌های جدید، نه تنها تایید می‌کند که مارول استودیوز قصد استخدام یک کاگردان زن برای فیلم مستقل بیوه سیاه (Black Widow) را دارد، بلکه حتی از چندین گزینه برای این کار نیز نام می‌برد. البته باید گفت که مارول، در گذشته هم تا پای امضای قرارداد با کارگردانان زن رفته بود. آن‌ها در گذشته، نزدیک به استخدام پتی جنکینز برای کارگردانی فیلم Thor: The Dark World و آوا دوورنی برای فیلم Black Panther نیز بوده‌اند که درنهایت میسر نشد. این روند البته با توجه به گفته‌های اخیر یکی از تهیه‌کنندگان مارول، درباره اینکه کارگردانان زن به بخشی از آینده مارول تبدیل خواهند شد تغییر خواهد کرد.برای مثال فیلم درحال تولید Captain Marvel، آنا بودن را به همران رایان فلک به عنوان کارگردانان خود می‌بیند. و حالا فراتر از این، فیلم مستقل بیوه سیاه نیز پتانسیل داشتن کارگردان زن را دارد.

البته گفتنی است که ما تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم Black Widow نداریم ولی به نظر می‌رسد که بعد از سال‌ها شایعه و خواست هواداران، مراحل تولید آن در جریان است. وقتی اولین خبرها درباره به واقعیت پیوستن تولید این فیلم منتشر شد، گزارش‌ها درباره استخدام جک شفر به عنوان فیلمنامه‌نویس آن مطرح بود. و البته ستاره اصلی فیلم نیز اسکارلت یوهانسون، بازیگر سنتی نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول است.  حالا خبر بزرگ بعدی که می‌تواند از فیلم منتشر شود، اعلام تاریخ اکران و کارگردان فیلم است. در حالی که مورد اول، بعید است تا قبل از فیلم انتقام‌جویان ۴ مشخص شود، ولی حالا گزارش‌هایی درباره چند نام به عنوان کارگردان فیلم منتشر شده است.

بنا بر گزارشی، مارول استودیوز فعالانه درحال صحبت با تعدادی از کارگردانان زن برای فیلم بیوه سیاه است. تاکنون نیز اسامی همچون دنیز گامزه ارگوون (فیلم Kings)، کلویی ژائو (فیلم The Rider) و آما آسانته (فیلم A United Kingdom) مطرح شده‌اند. در این بین به اسامی مختلف دیگری نیز به عنوان گزینه‌های دیگر مارول اشاره شده است؛ مگی بتز (فیلم Novitiate) و آنجلا رابینسون (فیلم Professor Marston and the Wonder Women) از جمله این گزینه‌ها هستند.

گرچه اکثر کارگردانان نام برده شده، از افراد مجرب صنعت فیلم‌سازی هستند (بسیاری سابقه نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازیگری در کارنامه داشته‌اند)، ولی همگی آن‌ها فاقد تجربه هدایت پروژه‌ای به بزرگی فیلم‌های مارول هستند. هرچند مارول در گذشته هم سابقه درخشانی در وارد کردن افراد و تولیدکنندگان عادی و مستقل، و گرفتن نتایج عالی داشته است.

Bucky and Black Widow comic

به  هر شکل همه اسامی مطرح شده، سازندگان عناوینی هستند که با تحسین‌های عمومی مواجه شده‌اند، که شاید از هر جهت از دید مارول کافی به نظر برسد. به خصوص آنجلا رابینسون واقعا گزینه جالب توجهی است؛ او در سال گذشته فیلم Professor Marston and the Wonder Women را کارگردانی کرد، که داستان چگونگی خلق شخصیت یک ابرقهرمان دیگر یعنی Wonder Woman را به تصویر می‌کشید. به این ترتیب این گزینه همین حالا هم تجربه یک فیلم نسبتا مطرح با اشارات ابر قهرمانی را دارد.

در این بین و فراتر از اسامی کارگردانان احتمالی، اخیرا گزارش‌هایی نیز درباره داستان فیلم بلک ویدو منتشر شده بود. ظاهرا، این فیلم قرار است یک پیش‌درآمد برای شخصیت ناتاشا رومانوف و روزهای اولیه او به عنوان یک جاسوس باشد. این احتمال نیز مطرح است که شاهد شخصیت باکی بارنز/سرباز زمستان نیز باشیم. برای این بخش، سباستین استان بازیگر نقش Winter Soldier مدتی قبل گفته بود که به حضور در فیلم بیوه سیاه علاقمند است. امید می‌رود با اتمام فاز ۳ دنیای سینماتیک مارول، اطلاعات بیشتری از آینده MCU و فیلم بیوه سیاه منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.