نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 10 ارديبهشت 1397
ساعت 20:56

سومین فیلم Annabelle در راه است

0 از 5

آنابل برای تسخیر رویاهای شما در سال 2019 بازمی‌گردد

طبق اعلام هالیوود ریپورتر، کمپانی فیلم‌سازی New Line قرار است فیلم سوم عروسک وحشتناک دنیای سینما، یعنی آنابل را بسازد؛ این کمپانی وظیفه کارگردانی فیلم جدید را بر عهده گری دابرمن (نویسنده فیلم Annabelle محصول سال 2014 و فیلم Annabelle: Creation محصول سال 2017) قرار داده است. دابرمن علاوه بر انجام وظیفه کارگردانی، قرار است بار دیگر فیلم‌نامه این فرنچایز را نیز بنویسد.

جزئیات این فیلم کاملا مشخص نیست و روند داستانی آن هنوز به صورت یک راز است، اما مسلما ما در این فیلم شاهد بازگشت عروسک شیطانی آنابل خواهیم بود که ابتدا در فیلم The Conjuring آن را مشاهده کردیم.

تاکنون فیلم‌های تولید شده با محوریت این کاراکتر عملکرد فوق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشته است؛ فیلم نخست در سال 2014 با بودجه 6.5 میلیون دلاری خود توانست 257 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد و فیلم دوم نیز که در سال 2017 اکران شد، توانست با بودجه 15 میلیون دلاری خود 306.5 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد.

فیلم سوم آنابل به‌سرعت توسط کمپانی New Line ساخته خواهد شد و در تاریخ 3 جولای 2019 (12 تیر 1398) اکران می‌شود؛ این اتفاق باعث می‌شود سال 2019 تبدیل به سالی بزرگ برای دابرمن شود، زیرا او قرار است فیلم‌نامه فیلم It: Chapter 2 را نیز بنویسد. این نویسنده در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی فیلم Are You Afraid of the Dark برای کمپانی پارامونت پیکچرز است؛ دابرمن همچین به خاطر نویسندگی فیلم‌های Wolves at the Door و It نیز شناخته می‌شود.

کمپانی Atomic Monster جیمز وان، پیتر سفرن و استودیو‌های پشتیبان کل فرنچایز Conjuring قرار است وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم سوم آنابل را برعهده داشته باشند؛ تاکنون این فرنچایز ترسناک و کم‌بودجه موفق شده که بیش از یک میلیارد دلار فروش جهانی در باکس‌آفیس داشته باشد و از این حیث تبدیل به سودآورترین فرنچایز ترسناک تاریخ شود.

این فرنچایز همچنین در نظر دارد که فیلم ترسناک دیگری با نام The Nun را در سال 2018 اکران کنند؛ موضوع  این فیلم حول محور دو فرد ( با بازی تیسا فارمیگا و دمیان بیچیر) است که با راهبه‌ای ترسناک روبه‌رو می‌شوند و زندگیشان توسط او مختل می‌شود. (ما با این راهبه در فیلم The Conjuring 2 آشنا شدیم) دابرمن همچین قرار است فیلم‌نامه این فیلم را نیز بنویسد، او همچنین بر روی فیلم‌نامه The Conjuring 3 و فیلمی فرعی از The Conjuring 2 با نام The Crooked Man نیز کار خواهد کرد.

حال باید منتظر باشیم و ببنیم که آیا این فرنچایز به روند موفقیت‌آمیز خود طی سالیان اخیر ادامه خواهد داد یا خیر؟

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.