نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1397
ساعت 22:49

رایان رینولدز مطمئن نیست که فیلم Deadpool 3 ساخته شود

5 از 5

احتمالا طرفدارن ددپول نباید منتظر فیلم سوم این فرنچایز باشند

نخستین فیلم ددپول در سال 2016 اکران شد و توانست سود زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد؛ فیلم نخست که با بودجه 58 میلیون دلاری تولید شد چیزی در حدود 783.1 میلیون دلار در سطح جهان فروش کرد و با این میزان از فروش استودیوهای مالک اثر را راضی کرد تا روند ساخت دنباله‌ای از این عنوان را در پیش بگیرند؛ این دنباله که با نام Deadpool 2 شناخته می‌شود قرار است در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) بر روی پرده نقره‌ای سینماها برود.

به احتمال قریب به یقین دنباله ددپول نیز با استقبال خوبی مواجه خواهد شد، بنابراین با محبوبیتی که این فرنچایز پیدا کرده است بسیاری انتظار دارند شاهد تولید فیلم سومی در مورد این کاراکتر باشند؛ اما بازیگر نقش اصلی این مجموعه فیلم‌ها نظر دیگری دارد و چندان درمورد تولید قسمت سوم ددپول مطمئن نیست.

رایان رینولدز طی مصاحبه اختصاصی خود با اینترتیمنت ویکلی (Entertainment Weekly) گفت:

«من نمی دانم که ما شاهد تولید فیلم Deadpool 3 خواهیم بود یا خیر؛ واقعا نمی‌دانم. من این شخصیت را دوست دارم و آن را احساس می‌کنم، او باید برای انجام کارهایش به شیوه کاملا درست در جهان خود حضور داشته باشد، شما باید او را از همه‌چیز دور کنید؛ من فکر نمی‌کنم که شما بتوانید به چنین کاری ادامه دهید.»

همان‌طور که می‌دانید ددپول عضوی از گروه X-Force است، در نتیجه این کاراکتر باید در فیلمی که برای گروه X-Force ساخته می‌شود حضور داشته باشد؛ وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده درو گادرد (کارگردان و فیلم‌نامه نویس The Cabin in the Woods) است. ایده‌های دیگری نیز برای حضور این کاراکتر در خارج از دنیای مستقل خود وجود دارد.

رینولدز در ادامه گفت:

«من دوست دارم که او را در حال مبارزه به شکل تیمی و گروهی ببینم، اما فکر می‌کنم اگر شما بخواهید یک فیلم مستقل دیگر از ددپول بسازید باید بودجه خود را تا حد ناچیز پایین بیاورید، تقلا کنید، تمام موانع عجیب‌وغریب را از سر راه بردارید و کارهایی انجام دهید که هیچ فردی نمی‌تواند آن را انجام دهد.»

اگر کمپانی فاکس قرن 20 بخواهد فیلم دیگری از ددپول بسازد، رینولدز تمایل دارد که این فیلم کاملا نسبت به دو فیلم قبلی متفاوت باشد؛ این بازیگر در ادامه افزود:

«چرا همه‌ این فیلم‌ها باید برگرفته از کمیک‌های بزرگ باشند؟ آن می‌تواند هر چیزی باشد؛ ددپول می‌تواند یک فیلم ساندنس (فیلم‌های مستقل و با داستان مخصوص خود) باشد.»

با سنجیدن سخنان رینولدز می‌توان به این نتیجه رسید که او خواهان این است که ددپول فقط در دنیای خود حضور داشته باشد و ما نباید اصرار داشته باشیم این کاراکتر وارد درگیری‌های فرعی شود؛ او همچنین مایل است که داستان فیلم از حال و هوای کتاب‌‌های کمیک فاصله بگیرد و داستان منحصربه‌فرد خود را دارا باشد.

در هر صورت ما باید منتظر عملکرد قسمت دوم این فیلم در سینماها باشیم و اگر این فیلم مانند قسمت نخست خود موفقیت‌آمیز باشد، آن‌گاه استودیو‌های مالک باید برای ساخت قسمت سوم با رایان رینولدز به توافقات مشترکی دست پیدا کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.