نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1397
ساعت 15:44

نام رسمی سرویس استریم دی سی مشخص شد

5 از 5

عنوان رسمی سرویس استریم دی سی اعلام شد

سرانجام دنیای سرگرمی دی سی از نام رسمی سرویس استریم خود که سال گذشته آن را معرفی کرده بود، پرده برداشت؛ این سرویس استریم the ultimate DC membership نام خواهد داشت.

این سرویس برای رقابت مستقیم با نت‌فلیکس، آمازون، هولو و غیره ایجاد شد و قرار است برخی از ساخته‌های کمیک دی سی را به نمایش بگذارد؛ انتظار می‌رود ساخته‌هایی با محتوای برند دی سی (که شامل تولیدات گذشته این کمپانی نیز می‌شود)، عناوین لایواکشن متفاوت و سریال‌های انیمیشنی گوناگون برای این سرویس استریم تولید شود.

این سرویس قرار است ارائه دهنده سریال‌های لایواکشنی چون Titans و همچنین انیمیشن Young Justice: Outsiders باشد؛ همچنین قبلا اعلام شده بود که قرار است سریالی با نام Metropolis (این سریال قرار است توسط سازندگان سریال Gotham ساخته شود) که این شهر را قبل از ظهور سوپرمن نشان می‌دهد و سریال انیمیشنی Harley Quinn در این سرویس استریم به نمایش در بیاید.

هنگام اعلام رسمی عنوان سرویس استریم دی سی، خبر سورپرایزکننده دیگری نیز به طرفداران این کمپانی داده شد؛ قرار است ما بار دیگر شاهد تولید سریال لایواکشن Swamp Thing برای این سرویس استریم باشیم. (جیمز وان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه همکاری خواهد داشت)

جیمز وان کارگردان فیلم لایواکشن Aquaman برای دی سی، در توییتر رسما خبر تولید سریال Swamp Thing را تایید کرد.

طبق اعلام هالیوود ریپورتر احتمالا سرویس استریم دی سی کار خود را به شکل جدی از اواخر سال 2018 آغاز خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.