نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 15 ارديبهشت 1397
ساعت 19:53

مارتین فریمن برای بازی در فیلم The Operative به دیانه کروگر پیوست

5 از 5

مارتین فریمن نقش بعدی خود را پیدا کرد

طبق گفته ددلاین (Deadline) بازیگر سریال شرلوک مارتین فریمن، برای بازی در فیلم جاسوسی درام The Operative و همکاری با دیانه کروگر قرارداد امضا کرده است. در این فیلم کروگر نقش ریچل یک جاسوس سرکش آژانس موساد را ایفا می‌کند؛ زمانی که ریچل هنگام مراسم خاکسپاری پدرش در شهر لندن بدون هیچ اثری ناپدید می‌شود، یک تماس مرموز به مربی سابق او توماس (با بازی مارتین فریمن) تنها مدرک جهت پیدا کردن او را ایجاد می‌کند. توماس به مرکز فرماندهی موساد در کشور آلمان فراخوانده می‌شود و سعی می‌کند در آن‌جا رد پایی از ریچل پیدا کند؛ با توجه به اینکه مفقود شدن ریچل تهدیدی برای سازمان محسوب می‌شود، توماس باید سعی کند دوباره از ریچل محافظت کند. کاس انور نیز در نقش فرهاد معشوقه ریچل در این فیلم حضور خواهد داشت.

مارتین فریمن برای بازی در فصل اول سریال Fargo موفق شد که نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شود؛ او همچنین برای ایفای نقش جان واتسون در سریال Sherlock موفق به دریافت جایزه امی شد. فریمن همچنین به خاطر حضور در نسخه بریتانیایی فیلم The Office و ایفای نقش بیلبو بگینز در مجموعه فیلم‌های Hobbit شناخته می‌شود؛ اخیرا نیز ما مارتین فریمن را در فیلم Black Panther کمپانی مارول مشاهده کردیم، او در این فیلم بار دیگر نقش مامور CIA اورت راس را ایفا کرد. (او قبلا این نقش را در فیلم Captain America: Civil War بازی کرده بود) نقش بعدی فریمن نیز در فیلم کمدی Ode to Joy خواهد بود.

یووال ادلر علاوه بر وظیفه کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویس این فیلم نیز خواهد بود؛ تهیه‌کنندگان این فیلم عبارت‌اند از: ایتان منصوری، آنه کری، مایکل وبر و ویولا فوگن. تدی شارزمن نیز تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود.

تصویربرداری فیلم The Operative از ماه بعد آغاز می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم رسما مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.