نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 31 ارديبهشت 1397
ساعت 07:00

Deadpool 2 در انتهای هفته اول اکران کم تر از فیلم اول فروخت

0 از 5

فیلم ددپول 2 در پایان هفته اول اکران داخلی، به پرفروش‌ترین فیلم این هفته و دومین فیلم پرفروش هفته اول با درجه سنی بزرگسال تبدیل شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ درحالی که اکران داخلی فیلم Deadpool 2 از انتهای هفته گذشته شروع شد، فیلم درنهایت در فتح گیشه موفقیت بزرگی نیز کسب کرد. این فیلم بالاخره موفق شد گیشه داخلی آمریکا و کانادا را از فیلم Infinity War پس بگیرد، و آن فیلم را به رده دوم جدول فروش داخلی بفرستد. با این حال از حیث مقایسه، این نکته جالب است که ددپول 2 موفق نشد افتتاحیه پایان هفته‌ای به موفقیت فیلم اول، در سال ۲۰۱۶ داشته باشد. بنابر این گزارش، فیلم ددپول 2 موفق شد فروشی ۱۲۵ میلیون دلاری را در افتتاحیه انتهای هفته به ثبت برساند که این میزان فروش، درنهایت باعث فرستاده شدن فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت به رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های هفته شد.

همچنین این فروش ۱۲۵ میلیون دلاری، پایین‌تر از برآوردهای اولیه سازندگان و ناشران فیلم بود و آن‌ها، انتظار فروشی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار را داشتند. فیلم ددپول سال ۲۰۱۶، موفق شد در انتهای هفته اول فروشی ۱۳۲٫۴ میلیون دلاری را به ثبت برساند که این رکورد، سبب شد تا فیلم اول به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در پایان هفته اول اکرانش تبدیل شود. به این ترتیب ددپول ۲، هرچند در روز افتتاحیه پنجشنبه خود رکوردشکن ظاهر و موفق‌تر از ددپول اول عمل کرد، ولی درنهایت در پایان هفته موفق نشد رکورد فیلم اول را بشکند. به این ترتیب با حفظ رکورد فیلم اول، ددپول ۲ حالا از حیث فروش به دومین فیلم با درجه سنی بزرگسال تاریخ، در انتهای اکران هفته اول تبدیل شده است.

ددپول ۲ در هفته اول اکران خود در سینماهای خارجی نیز موفقیت نسبی کسب کرد و در پایان آن هفته، موفق به کسب ۱۷۶٫۳ میلیون دلار دیگر شد تا مجموع فروش داخلی و جهانی این فیلم در پایان هفته اول، به رقم ۳۰۱٫۱ میلیون دلار برسد.

بنا به گزارش‌ها، هزینه ساخت این فیلم حدود ۱۱۰ میلیون دلار بوده است. منتقدین نیز در مجموع دیدگاه‌های مثبتی به فیلم داشتند و فیلم در ادامه نیز درجه‌بندی A در CinemaScore زا دریافت کرد، که به نظر می‌رسد این نقدها و نظرات مثبت در موفقیت فیلم در باکس‌آفیس تاثیرگذار بوده است.

انتظار می‌رود که فروش پرقدرت فیلم حداقل تا هفته سوم اکران نیز ادامه داشته باشد. در زمینه خود فیلم، بیشتر منتقدان، در این مورد اشتراک نظر داشتند که فرمول‌های به کار گرفته شده در فیلم، مشابه فیلم اول بوده و به همان دلیل که این فرمول در فیلم اول جواب داده بود، در فیلم جدید نیز کار کرده است. منتقدین همچنین ایفاگری رایان رینولدز در نقش ددپول را مورد ستایش قرار دادند و از اضافه شدن بازیگران با استعداد جدید، به دنیای داستانی ددپول استقبال کردند.

در دیگر خبرهای مرتبط با باکس‌آفیس آمریکا و کانادا، فیلم اینفینیتی وار موفق به کسب ۲۸٫۷ میلیون دلار دیگر شد و البته برای اولین بار در چند هفته گذشته، جایگاه اول خود را در فهرست داخلی از دست داد. این فیلم تاکنون فروش خارجی معادل ۵۹۵ میلیون دلار داشته و درصورت کسب تنها ۸۴٫۴ میلیون دلار دیگر در بازارهای جهانی، جدیدترین فیلم ابرقهرمانی مارول فروش مجموع و خیره‌کننده ۱٫۸ میلیارد دلاری را جشن خواهد گرفت. شما در ادامه می‌توانید پرفروش‌ترین فیلم‌های پایان هفته گذشته سینماهای آمریکا و کانادا را مشاهده کنید:

باکس آفیس آمریکا و کانادا - ۱۸ تا ۲۰ می:

  1. Deadpool 2 با فروش 125 میلیون دلار
  2. Avengers: Infinity War با فروش 28.7 میلیون دلار
  3. Book Club با فروش 12.5 میلیون دلار
  4. Life of the Party با فروش 7.7 میلیون دلار
  5. Breaking In با فروش 6.5 میلیون دلار
  6. Show Dogs با فروش 6 میلیون دلار
  7. Overboard با فروش 4.7 میلیون دلار
  8. A Quiet Place با فروش 4 میلیون دلار
  9. Rampage با فروش 1.5 میلیون دلار
  10. I Feel Pretty با فروش 1.2 میلیون دلار
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.