نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 06 مرداد 1397
ساعت 11:18

Brendan Greene: تعداد هکرهای PUBG بسیار کم است

0 از 5

سازنده‌ی بازی اصرار دارد که شمار هکرهای PUBG بسیار پایین است

مبارزه‌ علیه هکرهای PUBG، مبارزه‌ای طولانی و خونین بوده است. تنها طی سال جاری، کمپانی .PUBG Corp آپدیت‌های متعددی برای سیستم ضد تقلب خود منتشر کرده، میلیون‌ها بازیکن را بن کرده و چندین تن از سازنده‌های برنامه‌های هک را دستگیر کرده است. شاید این‌ها علائم نشان‌دهنده‌ی مشکلاتی جدی باشند اما با توجه به سخنان سازنده‌ی بازی، آقای Brendan Greene، وضعیت خیلی هم بد نیست! او طی تورنمنت بین‌المللی PUBG که در شهر برلین برگزار می‌شود درباره‌ی این مسئله‌ توضیح داد:

من از داخل وضعیت را نظاره می‌کنم و باید بگویم که آن‌طور که فکر می‌کنید هم بد نیست. شمار هکرهای بازی بسیار کم است. اگر هرروز با آن‌ها روبرو می‌شوید احتمالاً شانس بدی دارید، چون تعدادشان واقعاً کم است. ما درحال انتشار سیستم‌ها و برنامه‌های جدیدی هستیم که این تعداد را دوباره کاهش خواهد داد. ما می‌خواهیم بستر مناسبی برای بازیکنان ایجاد کنیم، مخصوصاً اگر بخواهیم به طور جدی وارد عرصه‌ی eSports بشویم.

مسئله‌ی تقلب در این عنوان، باعث شد Fortnite و بازی‌های جدید دیگر بتوانند پای خود را در این سبک محکم کنند، ولی آقای گرین خیلی نگران رقابت نیست.

فکر می‌کنم در مقابل رقیبانمان در شرایط خوبی قرار داریم. من از بالا آمدن Battle Royal به عنوان یک سبک بسیار خوشحال شدم. پنج سال پیش هنگام ساخت آن اصلاً فکر نمی‌کردم همچنین اتفاقی بیفتد، حالا Call of Duty و Battlefield- دو عنوان که سال‌های دور بازیشان می‌کردم- قرار است حالت بتل‌رویال بسازند و این موضوع برایم شگفت‌انگیز است. فقط امیدوارم هرکس که وارد این بازار می‌شود ایده‌های مخصوص خود را نیز وارد آن کند.

ظاهراً آقای گرین سعی می‌کند مشکلات مختلف گریبان این بازی را کوچک‌تر جلوه دهد (ایشان اخیراً از پول گرفتن بابت سرور‌های شخصی نیز دفاع کرد). البته این موضوع از آن‌جایی که او در مراسم رسمی PUBG صحبت می‌کرد قابل درک است، اما جدی گرفتن مسئله‌ی هک و تقلب در نهایت به نفع خودشان خواهد بود.

تجربه‌ی شما با هکرهای این عنوان چطور بوده؟ آیا این مسئله‌ روزی کاملاً قابل کنترل خواهد شد؟ 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.