نویسنده: Sasan شنبه، 29 خرداد 1400 - 17:18
0 از 5

عنوان جدیدی از سری Castlevania در راه است!

کمپانی Konami که در سال‌های اخیر فعالیت قابل توجهی در امر ساخت و عرضه بازی‌های بزرگ و پرخرج نداشته، در زمینه فروش مجدد ساخته‌های محبوب قدیمی برای پلتفرم‌های جدید، ید طولایی پیدا کرده است. یکی از فرنچایزهای این استودیو که در مدت اخیر، چندین و چند مورد از این پکیج‌ها با استفاده از نسخه‌های قدیمی آن منتشر شده، سری Castlvania است که به نظر می‌رسد باید چشم انتظار پکیج جدید دیگری از آن باشیم. 

طبق اسناد و مدارکی که از سازمان درجه‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی در کشور استرالیا به بیرون درز کرده، ظاهراً کونامی برای دریافت مجوز عرضه محصولی با نام Castlevania Advance Collection به این سازمان مراجعه کرده است. با توجه به این نام و نشان، به نظر می‌رسد که باید شاهد سه عنوان Castlevania: Circle of the Moon ،Castlevania: Harmony of Dissonance و Castlevania: Aria of Sorrow در این محصول باشیم. این سه بازی در سال‌های ابتدایی قرن بیست و یکم برای کنسول Game Boy Advance شرکت نینتندو به بازار عرضه شدند و از تحسین شده‌ترین عناوین فرنچایز کسلوینیا به حساب می‎‌آیند. 

در شرایطی که مدت‌هاست خبری از عرضه ساخته جدیدی از این فرنچایز نیست، سریال انیمیشنی آن توانسته تا حدودی نام این سری را در اذهان علاقه‌مندان زنده نگه دارد.  

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.