نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 14:45

دومین بسته الحاقی بازی ARK: Survival Evolved عرضه شد

0 از 5

تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Aberration بازی ARK: Survival Evolved

جدیدترین بسته الحاقی بازی ARK: Survival Evolved تحت عنوان Aberration دیروز مورخ 12 دسامبر 2017 (برابر با 21 آذر 1396) عرضه شد و هم اکنون در دسترس قرار دارد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

به مناسبت عرضه بسته الحاقی ARK: Aberration تریلر لانچ (زمان عرضه) منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در بسته الحاقی Aberration شما در یک سفینه یا کشتی متروک به نام Aberration از خواب بیدار می‌شوید؛ مکانی مملو از تابش های رادیواکتیو، زمین لرزه و خطرات محیطی.

هنگامی که در اعماق این سفینه غارمانند جستجو و کاوش می‌کنید با یک سری موجودات جدید دارای توانایی های منحصر به فرد مواجه می‌شوید و باید آن ها را اهلی کنید. مثلاً موجودی مانند Rock Drake به شما امکان بالا رفتن از دیوار و خزیدن را می‌دهد و موجودی مانند Cave Crustacean امکان شکست چند دشمن را به صورت همزمان فراهم می‌آورد. در اینجا امکان ساخت بیش از 50 آیتم منحصر به فرد برای شما وجود دارد که در جهت غلبه بر محیط سخت و ناملایم Aberration شما را یاری می‌کنند.

عنوان ARK: Survival Evolved از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی همراه با تلاش برای بقا است که ابتدا در سال 2015 از طریق Steam Early Access در دسترس قرار گرفت. پس از آن، نسخه کامل این بازی در سال 2017 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows ارائه شد.

بسته الحاقی ARK: Aberration هم اکنون با قیمت 19.99 دلار برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است. دارندگان سیزن پس 44.99 دلاری این بازی می‌توانند بسته الحاقی ARK: Aberration و همچنین بسته الحاقی قبلی تحت عنوان Scorched Earth را دانلود کنند.

م.حافظ | تریلر | 13/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.