نویسنده: م.حافظ جمعه، 24 آذر 1396
ساعت 18:00

تاریخ عرضه نسخه کنسولی بسته الحاقی Sword of Chult بازی Neverwinter

0 از 5

تاریخ عرضه بسته الحاقی Sword of Chult بازی Neverwinter برای کنسولها اعلام شد

چند ماه قبل جدیدترین بسته الحاقی برای بازی Neverwinter تحت عنوان Sword of Chult بر روی PC عرضه شد. از آن زمان به بعد همواره کاربران کنسولی منتظر ارائه این بسته الحاقی جدید بر روی کنسولهای خود بوده اند. سرانجام تاریخ عرضه Sword of Chult برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام شد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

استودیوی Cryptic سازنده بازی Neverwinter و کمپانی Perfect World Entertainment ناشر آن، رسماً اعلام کردند که بسته الحاقی Sword of Chult برای PlayStation 4 و Xbox One در روز 9 ژانویه 2018 (برابر با 19 دی 1396) در دسترس قرار خواهد گرفت.

در Sword of Chult شما و 5 بازیکن دیگر قادر به شرکت در یک مبارزه جدید به نام The Merchant Prince’s Folly خواهید بود که شامل دشمنان جدید، لوکیشن های جدید و البته جوایز جدید است. بعلاوه، گیمرها همچنین قادر به شرکت در یک سیستم PVP کاملاً بازسازی شده خواهند بود. بسته الحاقی Sword of Chult ابتدا در تاریخ 24 اکتبر 2017 (2 آبان 1396) برای PC عرضه شد.

عنوان Neverwinter از نوع بازی های نقش آفرینی آنلاین چندنفره است که ابتدا در سال 2013 برای Microsoft Windows عرضه شد و پس از آن به ترتیب در سال های 2015 و 2016 برای کنسول Xbox One و کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار گرفت. در اوایل امسال گزارش هایی منتشر شد که نشان می‌داد بازی Neverwinter در سراسر دنیا بیش از 15 میلیون کاربر دارد که آمار بسیار خوبی برای یک بازی رایگان آنلاین در نظر گرفته می‌شود.

م.حافظ | اخبار | 15/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.