نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 04 دی 1398
ساعت 12:52

اقامتی کم هزینه در برلین

0 از 5

اگر قصد سفر به برلین را دارد و به‌دنبال رزرو یک هتل مناسب و اقتصادی هستید، رزرو یکی از این ۳ هتل می‌تواند برای شما مناسب باشد.

در این مطلب قصد داریم هتل‌های ۱ستاره و۲ ستاره و ۳ ستاره شهر برلین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید رزرو هتل های برلین را با بهترین قیمت و کیفیت، انجام دهید.

هتل ۱ ستاره سان فلوور برلین

این هتل یکی از هتل‌های اقتصادی در شهر برلین است که اتاق‌های مختلف و متنوعی برای انواع سلیقه‌ها دارد. این اتاق‌ها رنگ‌ آمیزی بسیاری جذابی دارد که می‌تواند هر سلیقه‌ای را به خود جذب کند. داخل هر کدام از واحدها آشپزخانه و نهارخوری مجزا وجود دارد که برای یک هتل یک ستاره بسیار عالی است. برای رزرو اینترنتی هتل‌ های برلین می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید و هتل مناسب خود را رزرو کنید.

 در هر صبح، صبحانه در بوفه‌ی این هتل سرو می‌شود و میهمانان می‌توانند صبحانه‌‌ی مورد نظر خود را در بوفه میل کنند. همچنین نوشیدنی‌های مختلف و متنوعی وجود دارد که در هتل بار سرو می‌شود. هتل بار فرصت بسیار خوب و مناسبی است برای افرادی که می‌خواهند با مسافران سایر کشورها آشنا شوند.

نزدیکی به ایستگاه قطار یکی از مزیت‌هایی است این هتل است. شما با یک پیاده روی ۷ دقیقه‌ای می‌توانید به ایستگاه قطار برسید. همچنین فرودگاه تگل نیز در فاصله‌ی ۱۱.۲ کیلومتری این هتل قرار دارد. اگر قصد سفری اقتصادی و مناسب را دارید می‌توانید این هتل را برای اقامت خود در برلین انتخاب کنید. این هتل یک ستاره دارای ۴۲ اتاق است. رزرو هتل برلین به ‌شرطی که اقتصادی با امکانات مناسب باشد می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش و دلچسب کند.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد کم‌توان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، میز تور، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی)

همان‌طور که مشاهده کردید این هتل یک ستاره امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید رزرو اینترنتی و سریع هتل‌ های برلین را اینترنتی انجام دهید تا در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید.

هتل ۲ ستاره ایبیس برلین سیتی وست

یکی از هتل‌های ۲ ستاره‌ برلین است که نسبت به امکانات آن بسیار به‌صرفه و اقتصادی است. اتاق‌های این هتل، کیفیت بسیار بالایی دارد و اتاق‌های این هتل مدرن بوده و حمام‌ اختصاصی با سشوار دارد. مسافران این هتل می‌توانند هر روز صبح از بوفه، صبحانه‌ی خود را میل کنند و همچنین برای تست نوشیدنی‌های مختلف می‌توانند به قسمت بار هتل بروند. این هتل در نزدیکی بزرگراه می‌باشد. بزرگراهی که در نزدیکی این هتل قرار دارد فقط ۴ دقیقه تا فرودگاه برلین فاصله دارد. همچنین این هتل به مراکز خرید نزدیک است که می‌تواند انتخاب خوبی برای افراد علاقه‌مند به خرید باشد. این هتل ۲ ستاره دارای ۱۳۶ اتاق است. با رزرو هتل برلین علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی و آلمانی)

هتل ۲ ستاره‌ی ایبیس برلین سیتی وست می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که دنبال رزرو اینترنتی هتل‌ های برلین هستند. این هتل اقتصادی، امکانات بسیار مناسبی دارد که می‌تواند برای اقامتی چند روزه در برلین مناسب باشد.

هتل ۳ ستاره مرکور برلین زنتران

اگر قصد رزرو هتل برلین را دارید، هتل مرکور برلین زنتران (Mercure Hotel Berlin Zentrum)  یکی از هتل‌های معروف و مناسب شهر برلین است که می‌توانید برای اقامت خود در شهر برلین از این هتل استفاده کنید. این هتل دارای اتاق‌های ساده و مبله شده است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون است. بار هتل، طراحی جذابی دارد که می‌تواند مهمانان را به خود مجذوب کند. این هتل در فاصله‌ی ۷.۲ کیلومتری هتل مرکور برلین زنتران است. این هتل ۳ ستاره، دارای ۷۸ اتاق است. رزرو هتل برلین علی بابا می‌تواند تجربه‌ی یک سفر خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد که در عین حال با قیمت و امکاناتی مناسب یک هتل خوب رزرو کنید.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، میز تور، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی و آلمانی)

2

 با رزرو هتل برلین علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید و همچنین به‌راحتی می‌توانید هتل‌های برلین و امکانات آن‌را مقایسه کنید.

قاسم ممتاز | 25/12/2019
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.