نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 17 بهمن 1397
ساعت 14:00

بازی Titanfall 3 در حال ساخت نیست

تمرکز اصلی اعضای ریسپاون روی بازی Apex Legends است.

0 از 5

استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتز (EA) روز گذشته به صورت رسمی و کامل از بازی Apex Legends رونمایی کردند؛ یک عنوان بتل رویال که در دنیای Titanfall جریان دارد. در حالی که بازی تاکنون عملکردی عالی داشته و طرفدارانی برای خود دست و پا کرده است اما با این حال، بسیاری هنوز منتظر معرفی ناگهانی بازی Titanfall 3 هستند. حتی وبسایت کوتاکو در گزارشی اذعان کرده است که بازی Apex Legends می‌تواند یک فاصله کوتاه میان بازی Titanfall 2 و معرفی نسخه بعدی از سری اصلی باشد. اما متاسفانه در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مطلع شدیم که سازندگان Apex Legends در حال حاضر تمرکز کامل خود را روی این بازی گذاشته و بازی Titanfall 3 در حال ساخت نیست.

به تازگی «مکی مک‌کاندیش»، مدیر طراحی استودیو ریسپاون در مصاحبه‌ای با وبسایت VG247 بیان کرده است که بازی Apex Legends در حال حاضر توسط تیم سازنده تایتان فال ساخته شده و تیم دیگری وجود ندارد که روی بازی Titanfall کار کند. اگر این تیم در استودیو ریسپاون توجه کمی به بازی Apex Legends داشته باشد، این موضوع فضای کوچکی را برای ساخت یا حتی انتشار بازی Titanfall 3 در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌کند. «درو مک‌کوی»، تهیه کننده ارشد Respawn در گفت و گویی با وبسایت Eurogamer اعلام کرد که چرا بازی Apex Legends پیش از این معرفی نشده بود:

مردم بسیاری وجود دارند که فکر می‌کنند بازی‌های بتل رویال زیادی وجود دارند یا دوره این نوع بازی‌ها زودگذر هستند. همچنین بسیاری دیگر فکر می‌کنند که ما در ساخت بازی Titanfall 3 هستیم، در حالی که صحت ندارد. این [Apex Legends] چیزی است که ما در حال ساختش هستیم؛ یک عنوان رایگان (Free-to-Play) که بعد از خریداری استودیو ما توسط شرکت الکترونیک آرتز، طبیعتا دارای لوت باکس است و مطمئنا Titanfall 3 نیست. این ترکیبی عالی برای یک برنامه بازاریابی است تا اشتباه پیش برود؛ بنابرین چرا از آن پیروی کنیم؟ بیایید فقط بازی را عرضه کنیم و اجازه دهیم که بازیکنان از آن لذت ببرند.

مکی مک‌کاندیش که در ادامه صحبت‌های خود با VG247 درباره آینده فرانچایز تایتان فال بسیار خوش‌بین به نظر می‌رسید؛ تایید کرد که داستان سری تایتان فال همچنان ادامه خواهد یافت و احتمال کمی وجود دارد که تیمی دیگر بتواند بازی Titanfall 3 را بسازد. گذشته از این‌ها اما شرکت الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون اینترتیمنت تایید کرده‌اند که Apex Legends عنوانی برای آن دسته از بازیکنانی است که یک بازی را بار‌ها بار‌ها تجربه کرده و هر بار داستانی جدید خلق می‌کنند. درو مک‌کوی در بیانیه خود، هنگام عرضه بازی Apex Legends اعلام کرد که این عنوان اثری است که بازیکن با برنامه وارد آن می‌شود و در نهایت با یک داستان خارج می‌شود. وی همچنین افزود که هدف از عرضه این بازی، نه تنها ایجاد تجربه‌های سرگرم‌ کننده و خنده‌دار برای بازیکنان در است، بلکه چیزی است که در دراز مدت می‌توانیم به رشد و بزرگ‌تر شدنش کمک کنیم. در ادامه شما می‌توانید ویدیو توضحیات سازندگان درباره بازی Apex Legends را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق اوریجین) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.