نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 18 بهمن 1397
ساعت 10:00

بازی Sea of Thieves را یک هفته رایگان تجربه کنید

استودیو ریر از رایگان شدن بازی Sea of Thieves به مدت یک هفته خبر داد.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ریر (Rare) در جریان برنامه اخیر Inside Xbox، از یک رویداد جدید برای بازی Sea of Thieves رونمایی کرد که Friends Play Free نام‌گذاری شده است. همان‌طور که از نام این رویداد پیداست، بازیکنان این بازی از امروز قادر هستند تا سه کد دعوت ویژه را دریافت کرده که می‌توانند آن‌ها را به دوستان خود اهدا کنند. هر کدام از این‌ کد‌ها نیز، دسترسی رایگان به مدت یک هفته به بازی Sea of Thieves را برای بازیکنان میسر می‌سازد.

این پیشنهاد برای تمامی بازیکنانی که یکی از دو نسخه دیجیتالی یا فیزیکی از بازی Sea of Thieves را در اختیار دارند یا حتی از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس کنسول ایکس‌باکس وان به آن دسترسی دارند، فراهم شده است. برای دریافت کد‌ها، تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که به وبسایت رسمی بازی رفته و از طریق حساب کاربری مایکروسافت خود وارد آن شوید. بعد از این کار، شما می‌توانید کد‌ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته تا بتوانید از همراهی آنان در ماجراجویی‌های خود بهره‌مند شوید و لذت بازی را چند برابر کنید.

با رسیدن به سالگرد دو سالگی عرضه بازی Sea of Thieves برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) و آپدیت‌ها و محتویات جدیدی که استودیو ریر قرار است طی هفته‌های آینده به بازی اضافه کند، رویداد Friends Play Free حرکت هوشمندانه‌ای برای افزایش تعداد بازیکنان این عنوان به نظر می‌رسد. گفتنی است که این رویداد از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۲۴ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۳ فوریه ۲۰۱۹) ادامه خواهد یافت. در انتها، شما می‌توانید تریلر معرفی این رویداد را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.