نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 24 تیر 1394
ساعت 01:41

عنوان Tekken x Street Fighter هنوز در دست ساخت است

0 از 5

عنوان Tekken x Street Fighter هنوز در دست ساخت است

شاید یکی از بهترین خبر ها برای دوستداران بازی های سبک فایتینگ و دوستداران سری Tekken پیشرفت روند ساخت عنوان Tekken x Street Fighter است . نزدیک به 4 سال پیش خبر از ساخت و تولید عناوین Street Fighter x Tekken و Tekken x Street Fighter منتشر شد . قرار بر این بود که دو تیم کاملا متفاوت یعنی تیم های سازنده ی Tekken و Street Fighter به طور مجزا عنوانی را که با نام برند مربوط به خود آغاز میشود ، بر اساس مکانیک بکار رفته در سری مربوط به خود ساخته و عرضه کنند .

 

 

عنوان Street Fighter x Tekken در سال 2012 عرضه شد اما خبری از Tekken x Street Fighter نبود تا اینکه تهیه کننده ی مشهور سری Tekken یعنی Katsuhiro Harada خبر داد ، عنوان Tekken x Street Fighter که عده ی زیادی از علاقه مندان منتظر آن هستند در حال ساخت است .

Katsuhiro Harada گفته است :

حقیقت این است که ما پیشرفت های بسیاری در ساخت این عنوان داشته ایم . لیست شخصیت ها انتخاب شده و مدل سازی مربوط به Polygon ها ، حرکات و سیستم انجام شده است .

همانطور که میدانید Katsuhiro Harada این روز ها درگیر ساخت Tekken 7 و همینطور پروژه ی مربوط به Morpheus یعنی Summer Lesson میباشد اما این پروژه ها باعث نشده اند تا از ساخت Tekken x Street Fighter غافل شود . Bandi Namco هنوز تاریخ معینی را برای عرضه ی این عنوان تعیین نکرده است .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.