نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 29 فروردين 1399
ساعت 09:00

بازی Crysis Remastered سرانجام به صورت رسمی رونمایی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از چند روز گمانه‌زنی درباره احتمال احیا سری Crysis، اخیرا این موضوع تایید و تریلر رونمایی Crysis Remastered منتشر شده است.

درحالی که احیا شدن حساب رسمی توییتری سری کرایسیس، پس از حدود شش سال خاموشی باعث بحث و تبادل نظر زیادی میان طرفداران شده بود، الکترونیک آرتز و کرایتک اخیرا با رونمایی از تریلر معرفی بازی Crysis Remastered رسما این گمانه‌زنی‌ها را تایید کردند. در تریلری که در این ارتباط منتشر شده، البته صحنه خاصی از گیم‌پلی بازی دیده نمی‌شود ولی اشاره شده که این بازی «به زودی» برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، اولین گمانه‌زنی‌های جدی درباره احیا این سری بازی قدیمی، وقتی بود که حساب رسمی توییتری سری پس از چند سال خاموشی اقدام به ارسال پست جدیدی کرد. این حساب در ادامه یک دیالوگ از بازی اول سری را پست کرد که باعث ایجاد بحث‌هایی درباره ریمستر یا ریمیک شدن اولین بازی سری کرایسیس شده بود. با توجه به انتشار تریلر رسمی اخیر، حالا به نظر می‌رسد که طرفداران این سری سرانجام پس از سال‌ها انتظار می‌توانند شاهد عرضه یک نسخه ریمستر از سری برای پلتفرم‌های جدیدتر باشند. بازی اول سری Crysis اولین بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود.

با توجه به تریلر اخیر، بازی Crysis 1 Remastered سرانجام برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی تایید شده و قرار است در تاریخی که به زودی اعلام می‌شود منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.