نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

بازی بعدی سری Battlefield در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو DICE تایید کرده که عنوان بعدی سری بتلفیلد، یک بازی نسل نهمی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

استودیو سوئدی EA DICE سازنده سری بازی‌های Battlefield، اخیرا در بیانیه‌ای تایید کرده که با توجه به متمرکز شدن توجه این تیم به ساخت بازی بعدی سری بتلفیلد به عنوان یک بازی نسل نهمی، پشتیبانی از دو بازی Star Wars: Battlefront II و Battlefield V نیز کاهش پیدا می‌کند. در زمینه موعد عرضه بازی بعدی این سری نیز دایس گفته که انتظار دارد بازی، برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۲ [یعنی کل سال ۲۰۲۱ تا اوایل سال ۲۰۲۲] آماده انتشار شود. گفتنی است که مدتی پیش نیز تایید شد که بازی Battlefield V از اوایل تابستان به بعد، بروزرسانی بزرگ و جدیدی دریافت نمی‌کند و به این ترتیب استودیو درحال آماده‌سازی خود برای پیگیری فرنچایز در نسل نهم کنسول‌های بازی است.

پیرامون بازی بعدی سری بتلفید، البته EA تاکنون جزئیات چندانی منتشر نکرده، ولی وعده داده بود که بازی جدیدتر از نوآوری‌هایی بهره می‌گیرد که به خاطر کنسول‌های بازی جدید در دسترس قرار می‌گیرند. با تاییدیه اخیر دایس، حالا طرفداران منتظر عرضه این بازی در سال ۲۰۲۱ هستند؛ بازه زمانی که PlayStation 5 و Xbox Series X وارد بازار شدند و به این ترتیب بازی برای این دو پلتفرم و همچنین پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد. نکته دیگر درباره صحبت‌های قبلی EA نیز البته به عرضه سال ۲۰۲۱ اشاره داشتند، جایی که گفته شده بود انتشار بازی جدید Battlefield در سال اول عرضه کنسول‌های جدید، یعنی زمانی که جامعه دارندگان این پلتفرم‌ها کوچک‌تر هستند مد نظر نیست و نمی‌تواند برای پتانسیلی که بازی دارد منصفانه باشد.

Battlefield V درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.