نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 03 آبان 1394
ساعت 03:34

فیل اسپنسر معتقد است نسل دیگری از Xbox نیز عرضه خواهد شد

3.33 از 5

آقای فیل اسپنسر این روزها به چهره ی محبوب طرفداران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت مبدل شده است . بعد از انتخاب ایشان بعنوان رئیس بخش Xbox تغییرات بسیاری در این بخش صورت گرفته که تمام آنها به بهبود شرایط Xbox One و همینطور جذب مخاطب به شبکه ی Xbox Live کمک بسیاری نموده اند . علاه بر اینکه Phil Spencer یک مدیر موفق است ، یک گیمر تمام عیار هم بحساب می آید و به ارتباط مستقیم با کاربران Xbox نیز معتقد است از این رو در جوامع مجازی نیز فعالیت پر رنگی دارد . در همین راستا ایشان گفتگوئی در حساب تویتر خود با کاربران داشته اند و به بعضی سوالات آنها پاسخ داده اند . اکثر این سوالات در رابطه با Xbox One و آینده ی این کنسول و همینطور آینده ی بخش Xbox در پی انتشار شایعاتی پیرامون فروش و واگذاری این بخش توسط مایکروسافت بوده اند که آقای اسپنسر کاملا این خبر را تکذیب نموده اند و بیان کرده اند :  Xbox One مهمترین تولید مایکروسافت در دنیای بازی و سرگرمیست و تمام تلاشمان را برای موفقیت آن بکار خواهیم گرفت . در ادامه به قابلیت های بیشتر Xbox One در آینده از قبیل Elite Controller ، بازی های خوب سال 2015 و بازی های ارزشمند سال 2016 ، سیستم عامل جدید کنسول ، Halo 5 و سایر پروژه های مایکروسافت برای Xbox One از قبیل پشتیبانی بیشتر از بازی های نسل گذشته ی کنسول مایکروسافت اشاره کرده اند . اما مورد جالب توجه پاسخ آقای اسپنسر به یکی از کاربران در رابطه با نسل بعدی کنسول Xbox است . آقای اسپنسر گفته اند : من کاملا مطمئن هستم که مایکروسافت کنسول دیگری را نیز عرضه خواهد کرد . در ادامه میتوانید توویت آقای اسپنسر را مشاهده نمائید .

— Phil Spencer (@XboxP3) October 24, 2015

Asked whether there will be another generation for Microsoft’s consoles or not, Spencer’s answer was definitely positive:

@captaingamepad I fully expect there will be.

 

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 36
    تشکر: 6
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    سرعت تکنولوژی خیلی بالا رفته . مثلا صنعت موبایل یا خودرو سازی
    شرکت ها حتی ممکنه فاصله زمانی بین دو محصولشون کمتر از یک سال باشه.
    پس بعید نیستش که شاید در آینده هر سال یک کنسول بازی ببینیم :bored:

    ‏admin از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1393
    نظرها: 71
    تشکر: 0
    تشکرشده: 41
    پروفایل psn: ebihyper
    رتبه لیدربرد psn: 44
    کنسول‌های بازی:

    چرا با این همه برنامه نویس و خوره کامپیوتر و گرافیک توی این شرکت بزرگ بیشتر تمرکز به ساخت انحصاری جدید نمیکنید ساپورت بازی های نسل قبل خوبه اما این از کمبود ایده و عنوان انحصاری هست که مایکرو مجبور به انجام شده

    ‏admin از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    Phil Spencer (@XboxP3)
    جالبه .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.