نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 خرداد 1402
ساعت 11:00

نقشه Marvel’s Spider-Man 2 حدود دوبرابر بزرگ تر از عناوین قبل است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاکنون در سال 2023 عناوین بسیار خوش‌ساخت و با کیفیتی در صنعت بازی عرضه شدند، که این روند البته پس از این و در نیمه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت. یکی از بازی‌های بزرگی که در ادامه سال و پاییز پیش رو منتشر می‌شود، نسخه دوم بازی مرد عنکبوتی/اسپایدر-من استودیو اینسامنیاک یا Marvel’s Spider-Man 2 است. این بازی جهان‌باز و انحصاری PS5، مدتی پیش در جریان رویداد اخیر PlayStation Showcase گیم‌پلی ویدیو تازه و طولانی را به نمایش گذاشت و با نزدیک شدن به موعد عرضه نیز اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

پیرامون این بازی، استودیو Insomniac اخیرا به جزئیات تازه‌ای اشاره کرده و تایید کرده که نقشه این بازی به نسبت دو بازی قبلی، حدودا دو برابر بزرگ‌تر است و آن‌ها حالا دو منطقه دیگر از نیویورک یعنی Queens و Brooklyn را نیز علاوه بر نقشه قبلی منهتن گنجانده‌اند. به گفته سازندگان، دو منطقه جدید البته حالتی سکونتگاهی و کوچک‌تر دارند. از جمله دیگر موارد مهم تایید شده پیرامون این بازی، این است که بازیکن حالا در حین تجربه گردش آزاد در شهر، امکان سوییچ و جابجایی سریع میان دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس را دارد. این کار که در هر لحظه از تجربه گیم‌پلی آزاد بازی امکان پذیر خواهد بود، همچنین شامل فعالیت‌های پراکنده شده اختصاصی برای هر کاراکتر نیز می‌شود. البته این آزادی عمل در حین تجربه مراحل خط اصلی داستانی وجود ندارد، و جابجایی میان شخصیت‌ها منحصرا با توجه به زمینه داستانی و اتفاقات صورت می‌گیرد.

در ارتباط با همین بازی، Yuri Lowenthal صداپیشه و بازیگر نقش پیتر پارکر نیز صحبت جدیدی کرده و گفته که افرادی که فکر می‌کنند در رویداد اخیر، سونی بیش از حد گیم‌پلی از بازی به نمایش گذاشته باید مطمئن باشند که هنوز هیچ چیز از بازی دیده نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.