نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 05 آذر 1402
ساعت 12:00

ساخت ریمیک بازی Silent Hill 2 همچنان ادامه دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) تأیید کرده که ریمیک بازی Silent Hill 2 لغو نشده است و دوران توسعه‌ی آن همچنان ادامه دارد.

مدتی پیش اعلام شد که بازسازی بازی Silent Hill 2، یکی از عناوین کلاسیک ژانر وحشت روان‌شناختی، توسط استودیوی بلوبر تیم در حال انجام است. با این حال، طی ماه‌های اخیر هیچ معرفی رسمی‌ای از این ریمیک صورت نگرفته بود و خبر جدیدی توسط کمپانی ژاپنی کونامی یا استودیوی بلوبر تیم منتشر نشده بود. جدیدترین اطلاعاتی که درباره‌ی این ریمیک به‌دست آوردیم، مربوط به آپدیت شدن صفحه‌ی استیم این بازی و افشا شدن جزئیات محتوای داستان پیدایش کله‌هرمی (Pyramid Head) در این ریمیک می‌شد. در نهایت اما کونامی اعلام کرد که شایعات مربوط به چنین محتوایی صحت ندارد و ریمیک سایلنت هیل ۲ قرار نیست محتوای جداگانه‌ای برای داستان پیدایش این شخصیت ارائه کند.

علی‌رغم کمبود خبر پیرامون این ریمیک مورد انتظار، خوشبختانه استودیوی بلوبر با حساب رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) تأیید کرد که این عنوان لغو نشده است. یکی از طرفداران سری سایلنت هیل نیز خواستار جزئیات بیشتری از این بازسازی بود که استودیوی بلوبر تیم در پاسخ اعلام کرد که وظیفه‌ی اطلاع‎رسانی درباره‌ی Silent Hill 2 Remake برعهده‌ی کونامی به عنوان کمپانی ناشر این عنوان است.

با وجود اعلام قبلی استودیوی بلوبر مبنی بر آماده نبودن این بازی برای عرضه و تکذیب شایعات پیرامون آن، می‌توان انتظار داشت که رونمایی جدیدی از این بازی در راه باشد. خصوصاً اگر به نزدیک شدن مراسم The Game Awards 2023 نیز توجه داشته باشیم، مراسمی که جمعه ۱۷ آذر (۷ دسامبر) برگزار می‌شود و مکان مناسبی برای رونمایی از تریلر جدید ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ به حساب می‌آید. به هر حال، از آن‌جایی که به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیار نزدیک هستیم، احتمالاً به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی از طرف کونامی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ریمیک بازی Silent Hill 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در تاریخ نامشخصی عرضه می‌شود. شایان ذکر است که این عنوان برای ۱۲ ماه انحصاری زمانی کنسول PS5 خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.