نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 05 آذر 1402
ساعت 21:30

سازنده Assassin’s Creed Mirage احتمالاً روی قسمت جدیدی کار می‌کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی یوبیسافت بوردو (Ubisoft Bordeaux) که وظیفه‌ی ساخت جدیدترین قسمت سری اساسینز کرید را برعهده داشت و به‌تازگی بازی Assassin’s Creed Mirage را عرضه کرده بود، به نظر بر روی قسمت جدیدی از این مجموعه کار خواهد کرد.

استودیوهای یوبیسافت مونترال و کبک طی سال‌های اخیر مشترکاً توسعه‌دهنده‌ی عناوین جدید سری اساسینز کرید بودند و اکثر بازی‌های اصلی این مجموعه توسط این دو شعبه‌ی یوبیسافت ساخته شده است. با این حال، کمپانی فرانسوی یوبیسافت هر از گاهی سراغ سایر تیم‌های خود نیز می‌رود و از آن‌ها برای ساخت بازی‌های اساسینز کرید کمک می‌گیرد. یکی از همین تیم‌ها، استودیوی یوبیسافت بوردو محسوب می‌شود که پیش از این وظیفه‌ی ساخت بسته‌ی الحاقی بازی اساسینز کرید والهالا با نام «Wrath of the Druids» را نیز برعهده داشت و اولین قسمت مستقل خود در سری را در قالب بازی Assassin’s Creed Mirage به انتشار رساند. این‌طور که به نظر می‌رسد، اساسینز کرید میراژ آخرین عنوانی نخواهد بود که استودیوی یوبیسافت بوردو در مجموعه‌ی مخفی‌کاری محبوب این کمپانی فرانسوی می‌سازد و احتمالاً نسخه‌ی دیگری در سری اساسینز کرید نیز در این استودیو وارد دوران توسعه شده است.

یوبیسافت بوردو اخیراً ریک گادوین (Rik Godwin) را به عنوان نویسنده‌ی ارشد جدید استودیو استخدام کرد تا کار بر روی فرانچایز اساسینز کرید را ادامه دهد. این خبر که توسط خود ریک گادوین در شبکه‌‎ی اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده بود، نشان می‌دهد که قسمت جدیدی از این سری در حال ساخت است، به خصوص اگر به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ بسته‌ی الحاقی یا محتوای بیشتری برای بازی اساسینز کرید میراژ ساخته نخواهد شد و یوبیسافت بوردو در حال حاضر پروژه‌ی دیگری در دست ندارد.

در اوایل سال جاری میلادی، گزارشی از سوی رسانه اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی یوبیسافت ۱۱ پروژه‌ی مختلف از سری اساسینز کرید را در مراحل مختلف توسعه جلو می‌برد و یکی از این عناوین بازسازی عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag است. از ۱۱ پروژه‌ای که گزارش داده شده بود، تاکنون ۲ پروژه (بازی اساسینز کرید میراژ و عنوان واقعیت مجازی Nexus) به شکل رسمی عرضه شدند. با این حال، در زمان نگارش این گزارش هیچ اشاره‌ای به عنوان دومی از طرف استودیوی یوبیسافت بوردو نشده بود و نمی‌دانیم که آیا این پروژه‌ی جدید نیز بخشی از ۱۱ تا پروژه‌ی گزارش‌شده به حساب می‌آید یا یوبیسافت پروژه‌ی جدید را آغاز کرده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی بعدی سری اساسینز کرید هم Assassin’s Creed Codename RED خواهد بود که هنوز نام اصلی آن رونمایی نشده است، اما می‌دانیم که در دوران فئودال ژاپن جریان خواهد داشت و طبق گزارشات، تا اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.