نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 11 بهمن 1402 - 12:30
0 از 5

احتمال انتشار ریمیک Splinter Cell تا 2 سال آینده قوت گرفت

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارشات اخیر به احتمال عرضه‌ی ریمیک Splinter Cell و قسمت بعدی Ghost Recon تا پایان سال ۲۰۲۶ اشاره کرده‌اند.

اگرچه بسیاری از طرفداران منتظر عرضه‌ی قسمت بعدی سری اساسینز کرید با نام رمزی رِد (Assassin’s Creed Codename Red) و همچنین بازی Star Wars Outlaws هستند اما برای بسیاری از مخاطبان این سوال مطرح شده است که دقیقاْ برنامه‌های یوبی‌سافت خارج از این دو بازی بزرگ و موردانتظار چیست؟ این کمپانی فرانسوی تاکنون درباره‌ی عناوینی که می‌توانیم از استودیوهای مختلف یوبی‌سافت طی سال‌های آینده انتظار داشته باشیم، جزئیات واضح و قابل توجهی منتشر نکرده است اما گزارش جدید تام هندرسون از سایت Insider Gaming قصد داشته تا در مورد برنامه‌های آینده‌ی یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری در دسترس قرار دهد.

طبق گفته‌های تام هندرسون، بازی Star Wars Outlaws در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و بازیکنان در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ به بازی Assassin’s Creed Codename Red نیز دست پیدا خواهند کرد. سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ اما زمان خودنمایی سایر عناوین موردانتظار این کمپانی فرا می‌رسد و برجسته‌ترین بازی‌ای که در میان آثار احتمالی فعلی به چشم می‌خورد، بدون شک ریمیک اسپلینتر سل (Splinter Cell) به حساب می‌آید. در دست ساخت بودن این ریمیک در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به‌صورت رسمی توسط یوبی‌سافت تأیید شده بود و این‌طور که به نظر می‌رسد، این روزها دوران توسعه‌ی آن با قدرت ادامه می‌یابد.

هندرسون همچنین ادعا کرده است که بازی جدیدی از سری گوست ریکان (Ghost Recon)، که حدود دو سال پیش شایعاتی درباره‌ی آن منتشر شده بود، در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در همان بازه‌ی زمانی دو ساله در نظر گرفته شده است. طبق گمانه‌زنی‌های پیرامون این بازی، گوست ریکان جدید در دوران جنگ خیالی Naiman جریان دارد و با نام رمزی «Project Over» دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کند. این گزارش همچنین به عناوین بزرگ دیگری برای انتشار در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ اشاره کرده است که در میان آن‌ها، بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed Codename Hexe، دو Far Cry جدید (که یکی از آن‌ها قسمت تازه‌ای در سری اصلی خواهد بود و دیگری یک اسپین-آف در ژانر Extraction Shooter است) و همچنین یک بازی متمرکز بر حالت چندنفره با نام Assassin’s Creed Invictus دیده می‌شوند.

هنوز مشخص نیست یوبی‌سافت دقیقاً در چه زمانی قصد دارد از عناوین آینده‌ی خود به‌صورت رسمی رونمایی کند و باید منتظر ماند و دید برنامه‌های این کمپانی فرانسوی در طول سال ۲۰۲۴ میلادی چگونه خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.