نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 15 بهمن 1402 - 13:45
0 از 5

شایعه: ۵ بازی جدید از سری Resident Evil در حال توسعه هستند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است، کپکام در حال حاضر بر روی ۵ بازی جدید از سری Resident Evil کار می‌کند.

با توجه به این گزارش جدید، در میان ۵ عنوانی که هم‌اکنون در کمپانی کپکام در دست ساخت قرار دارند، یکی از آن‌ها بازی Resident Evil 9 است که سری اصلی را بعد از بازی Resident Evil Village ادامه خواهد داد. از آن‌جایی که نسخه‌های جدید سری مانند Resident Evil 7 و Resident Evil Village با استقبال طرفداران و منتقدان مواجه شدند و ریمیک بازی‌های قدیمی‌تر سری مانند Resident Evil 2 و Resident Evil 4 هم موفقیت چشمگیری را تجربه کردند، آن‌قدرها غیرمنتظره نیست که کپکام تمایل به ساخت بازی‌های بیشتری از این مجموعه داشته باشد. با این حال، ساخت ۵ بازی از سری Resident Evil به‌صورت همزمان کمی غافلگیرکننده است و باید دید روند رونمایی و عرضه‌ی این ۵ بازی چگونه خواهد بود.

این گزارش به‌طور مستقیم به بازی Resident Evil 9 اشاره داشته اما نام ۴ پروژه‌ی دیگر را فاش نکرده است. می‌توان انتظار داشت که حداقل یکی از این ۴ بازی ریمیک عناوین قدیمی سری باشد. گزینه‌های احتمالی نیز Resident Evil: Code Veronica و Resident Evil 5 هستند. اگرچه می‌توان گزینه‌های دیگری مانند Resident Evil و Resident Evil 0 را نیز در نظر گرفت اما احتمال ساخت ریمیک Code Veronica و قسمت پنجم سری بیش از سایر بازی‌های این مجموعه به حساب می‌آید. با توجه به روند فعلی صنعت بازی‌های ویدیویی هم غیرمنتظره نیست که حداقل یکی از این بازی‌ها یک عنوان لایو سرویس آنلاین باشد که شاید بر روی المان‌های ژانر بقا تمرکز بیشتری می‌کند و پیرویِ یکی از ژانرهای محبوب این روزهاست.

در نهایت، باید توجه داشت که تمامی این گزارشات و صحبت‌ها تنها در مرحله‌ی گمانه‌زنی و شایعه هستند و کپکام به‌صورت رسمی هیچ‌گونه جزئیاتی درباره‌ی عناوین آینده‌ی سری Resident Evil به اشتراک نگذاشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.