نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 13 بهمن 1402
ساعت 20:45

نسخه گلد بازی Resident Evil 4 رسماً معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپکام به‌تازگی از نسخه‌ی گلد بازی رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4 Gold Edition) رونمایی کرد.

این نسخه از بازی در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی نیز نام بازی Resident Evil 4 Gold Edition به‌طرز غیرمنتظره‌ای در سایت متاکریتیک رؤیت شد و علاقه‌مندان را منتظر رونمایی رسمی از چنین نسخه‌ی کاملی برای رزیدنت ایول ۴ کرد. کاری که کپکام تصمیم گرفت سرانجام با انتشار تریلر جدیدی انجام دهد و به‌صورت رسمی از Resident Evil 4 Gold Edition رونمایی به عمل آورد.

نسخه‌ی گلد بازی Resident Evil 4 شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی «Separate Ways» و بسته‌ی الحاقی اضافی (Extra DLC Pack) با لباس‌ها، فیلترها و لوازم جانبی می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، این بسته دو اسلحه‌ی دیلاکس، گزینه‌ای برای انتخاب موسیقی متن بازی اصلی و قدیمی Resident Evil 4 و یک نقشه‌ی درون بازی جهت پیدا کردن تمامی گنج‌های موجود در مناطق مختلف این عنوان را نیز دربرمی‌گیرد. تمام محتویات پس از عرضه‌ی بازی Resident Evil 4 مانند حالت محبوب The Mercenaries هم در نسخه‌ی گلد این عنوان قابل دسترسی هستند و بازیکنان پلی استیشن ۵ نیز می‌توانند حالت واقعیت مجازی را برای هدست پلی استیشن VR2 دانلود کنند.

طبق گزارش سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۳ کمپانی ژاپنی کپکام، فروش این بازی اکشن و ترسناک تا آخر سال ۲۰۲۳ میلادی به ۶٫۴۸ میلیون نسخه رسید. چند ماه پیش اعلام شده بود که مجموع فروش عناوین سری Resident Evil از ۱۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است. گزارشاتی نیز مبنی‌بر ساخت بازسازی و ریمیک بازی‌های قدیمی بیشتری از این سری شنیده می‌شد، اما باید منتظر ماند و دید که کپکام در آینده با چه عناوینی به استقبال طرفداران این سری خواهد رفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.