نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 11 آذر 1402
ساعت 13:15

رمدی حالت نیو گیم پلاس بازی Alan Wake 2 را به‌زودی منتشر می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رمدی با به اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی در شبکه‌های اجتماعی، به احتمال انتشار حالت نیو گیم پلاس برای بازی Alan Wake 2 در ماه جاری میلادی اشاره داشته است.

 استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) از زمان عرضه‌ی بازی Alan Wake 2 تاکنون آپدیت‌ها و پچ‌‎های زیادی را برای بازیکنان منتشر کرده تا برخی از مشکلات فنی بازی را برطرف کند و کیفیت کلی بازی در این زمینه را بهبود بخشد. با این حال، طرفداران همچنان مشتاق در دسترس قرار گرفتن محتواها و ویژگی‌های جدیدی هستند. یکی از این ویژگی‌ها، حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) به حساب می‌آید که رمدی قبل از انتشار بازی الن ویک 2 نیز آن را به عنوان یکی از محتواهایی که بعد از عرضه به بازی اضافه خواهند شد، معرفی کرده بود.

این استودیو با پست جدیدی که اخیراً در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت، اشاره‌ی مستقیمی به اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به بازی Alan Wake 2 کرد. این پست جدید با تأکیدی که بر روی «ماه» جدید داشته است، احتمالاً از انتشار حالت نیو گیم پلاس در ماه جاری میلادی خبر می‌دهد.

رمدی پیش از این نیز تأیید کرده بود که که حالت نیو گیم پلاس الن ویک ۲ نه تنها با یک درجه‌ی سختی جدید به نام «Nightmare» همراه خواهد بود، که محتوای داستانی جدیدی را نیز شامل خواهد شد و ویدیوها و نوشته‌های بیشتری را در این حالت می‌توان مشاهده کرد.

بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.