نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 27 آذر 1402
ساعت 20:00

جیمز مک‌کافری صداپیشه شخصیت مکس پین درگذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جیمز مک‌کافری (James McCaffrey)، بازیگر و صداپیشه‌ی آمریکایی، در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

این خبر توسط نماینده‌ی این بازیگر و از طریق خبرگزاری TMZ تأیید شد و مطلع شدیم که جیمز مک‌کافری به علت سرطان مغز استخوان (مولتیپل میلوما) در روز یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۴۰۲، فوت کرده است. خبر درگذشت این صداپیشه و بازیگر محبوب ابتدا توسط کوین دیلون (Kevin Dillon)، بازیگر هالیوودی، در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام اعلام شد اما چندساعتی طول کشید تا از طرف نزدیکان جیمز مک‌کافری نیز موردتأیید قرار بگیرد.

جیمز مک‌کافری در دنیای بازی‌های ویدیویی با ایفای نقش شخصیت مکس پین در بازی‌های Max Payne و Max Payne 2: The Fall of Max Payne از استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) و همچنین بازی Max Payne 3 از استودیوی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) شناخته می‌شود. او با استودیوی رمدی همکاری گسترده‌ای در گذر سال‌ها داشت و خارج از شخصیت مکس پین، به ایفای نقش شخصیت الکس کیسی (Alex Casey) در بازی Alan Wake محصول سال ۲۰۱۰ و دنباله‌ی آن که در سال جاری عرضه شد، یعنی بازی Alan Wake 2، نیز پرداخته بود و شخصیت زاکاریا ترنچ (Zachariah Trench) در بازی Control هم با صدای خاص جیمز مک‌کافری شنیده می‌شد. علی‌رغم اینکه جیمز مک‌کافری بار دیگر به‌عنوان شخصیت مکس پین در فیلم اقتباسی Max Payne برنگشت، حضور کوتاهی در قالب Cameo برای صداپیشه‌ی اصلی این شخصیت در نظر گرفته شده بود.

استودیوی رمدی اینترتینمنت در حال حاضر توسعه‌ی بازسازی و ریمیک مکس پین ۱ و ۲ را جلو می‌برد و اعلام شده که روند توسعه‌ی این دو بازی به مرحله‌ی مهمی در فرایند ساخت رسیده است. با این حال، تاکنون بازگشت جیمز مک‌کافری برای صداپیشگی مکس پین به‌صورت رسمی تأیید نشده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.