نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 23 آذر 1402
ساعت 12:00

آپدیت نسل بعدی بازی Fallout 4 تأخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آپدیت نسل بعدی بازی Fallout 4 که برای انتشار در سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده بود، تا سال ۲۰۲۴ تأخیر خورد.

استودیو بتسدا که این روزها بیشتر درگیر بازی Starfield و پشتیبانی‌های پس از عرضه‌ی آن است، همزمان بر روی آپدیت نسل بعدی بازی Fallout 4 نیز کار می‌کند. این آپدیت در ابتدا قرار بود در سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان به این عنوان نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی قرار بگیرد اما بتسدا به‌تازگی و با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) ابراز کرد که آپدیت نسل بعدی Fallout 4 نیازمند «کمی زمان بیشتری» است و در سال میلادی آینده منتشر خواهد شد.

اولین‌بار در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی بود که بتسدا اعلام کرد که آپدیت نسل بعدی Fallout 4 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده و دو حالت Performance و Quality را به بازی اضافه خواهد کرد تا بازیکنان در پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس امکان اولویت قرار دادن رزولوشن 4K یا نرخ فریم‌های بالاتر را داشته باشند. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازیکنان نسخه‌ی کامپیوتر Fallout 4 نیز از این ویژگی‌های جدید نسخه‌ی نسل بعدی بازی بهره‌مند خواهند شد اما بتسدا هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع به اشتراک نگذاشته است.

آپدیت نسل بعدی Fallout 4 همچنین از محتوای اضافی Creation Club بهره می‌برد و برخی از باگ‌های بازی را برطرف خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید آیا این آپدیت بزرگ مانند بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition دارای پشتیبانی بیشتر از مادهای کاربران نیز خواهد بود یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.