نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 17 آذر 1402
ساعت 08:45

بازی Marvel’s Blade معرفی شد؛ همکاری آرکین و مارول

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی آرکین از بازی Marvel's Blade به‌صورت رسمی رونمایی کرد و خبر از همکاری مشترک با کمپانی مارول در ساخت یک اثر اکشن-ماجراجویی سوم‌شخص را داد.

همان‌طور که به‌تازگی شایعه شده بود، از بازی جدید استودیوی آرکین در مراسم The Game Awards 2023 رونمایی به عمل آمد. با این حال، اگرچه بسیاری از علاقه‌مندان تصور می‌کردند که این بازی قسمت سوم سری دیسانرد باشد، به شکل کاملاً غیرمنتظره‌ای شاهد رونمایی از بازی دیگری بودیم.

کمپانی مارول و استودیوی آرکین در مراسم The Game Awards 2023، بازی Marvel’s Blade را معرفی کردند. این عنوان توسط شعبه‌ی لیون استودیوی آرکین در حال ساخت است و تیم سازنده‌ی بازی‌هایی نظیر Dishonored 2 و Deathloop بر روی این بازی جدید کار می‌کند. دینگا باکابا که کارگردان عنوان Deathloop هم بود، وظیفه‌ی کارگردانی Marvel’s Blade را برعهده خواهد داشت. این بازی ابرقهرمانی، بازیکنان را به شهر پاریس فرانسه می‌برد و کنترل شکارچی ومپایر معروف دنیای مارول را در اختیارشان خواهد گذاشت.

بازی Marvel’s Blade تک‌نفره، اکشن-ماجراجویی و بزرگسالانه خواهد بود و برخلاف بازی‌های معمول استودیوی آرکین و زاویه‌دید اول‌شخص، با عنوان سوم‌شخصی مواجه هستیم. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دست ساخت قرار دارد و هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.