نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 13:00
0 از 5

شایعه: بازی بعدی آرکین در The Game Awards 2023 رونمایی خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارشات اخیر به احتمال معرفی بازی جدید استودیوی آرکین در مراسم The Game Awards 2023 اشاره می‌کنند.

شاید بازی Redfall و وضعیت نه‌چندان جالبش اعتبار استودیوی آرکین را خدشه‌دار کرده باشد و شهرت این استودیو را نیز تحت تأثیر قرار داده باشد اما آرکین پیش از این بازی‌های بسیار باکیفیت و جذابی نظیر دیسانرد، Prey و Deathloop را هم عرضه کرده و چنین عناوین شاخص و محبوبی را در کارنامه‌اش دارد. شکی نیست که حتی اشاره به نام این بازی‌ها برای بسیاری از مخاطبان دنیای بازی‌های ویدیویی شوق و هیجان به همراه خواهد داشت. به‌تازگی نیز شایعه شده که احتمالاً در جریان مراسم The Game Awards 2023، از بازی جدید این استودیو رونمایی به عمل خواهد آمد.

یکی از افشاگران معروف این حوزه با نام «Nate the Hate» در قسمت جدید پادکست خود اعلام کرده که استودیوی آرکین در صبح جمعه‌ی این هفته و طی مراسم بهترین بازی‌های سال با دست پر ظاهر خواهد شد. از آن‌جایی هم که استودیوی آستین آرکین اخیراً مشغول ساخت بازی ردفال بوده و با مشکلات پس از عرضه‌ی آن دست‌وپنجه نرم می‌کرده، بازی بعدی این استودیو احتمالاً توسط شعبه‌ی لیون آرکین که پیش از این وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی‌های Dishonored 2 و Deathloop را نیز برعهده داشته، ساخته می‌شود.

علی‌رغم گمانه‌زنی‌هایی که این مدت پیرامون ساخت دنباله‌ی بازی Deathloop به گوش می‌رسد، رونمایی قسمت جدیدی از سری دیسانرد هم احتمال بالایی دارد. اسنادی که از کمپانی مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی لو رفته بود هم به این موضوع اشاره داشتند و خبر از در حال توسعه بودن بازی Dishonored 3 می‌دادند. به هر حال، باید منتظر ماند و دید این شایعات تا چه حد صحت خواهند داشت و آیا در مراسم The Game Awards 20233 اولین رونمایی بازی بعدی استودیوی آرکین اتفاق می‌افتد یا باید بیشتر از این‌ها برای عنوان جدیدی از آرکین صبر داشته باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.