نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 09 دی 1402
ساعت 22:00

کارگردان Soul Hackers 2 بر روی بازی جدیدی کار می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 مشغول کار بر روی عنوان جدیدی است.

کمپانی اتلس (Atlus) سال شلوغ و هیجان‌انگیزی در پیش دارد و با عناوینی مانند Metaphor ReFantazio از استودیو زیرو (Zero) و بازی نقش‌آفرینی استراتژیک Unicorn Overlord از استودیو ونیلاور (Vanillaware)، با دست پر به استقبال سال ۲۰۲۴ خواهد رفت. با این وجود، به نظر می‌رسد که عنوان جدید دیگری از اتلس به کارگردانی ایجی ایشیدا (Eiji Ishida)، کارگردان بازی Soul Hackers 2، در دست ساخت قرار دارد و به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد.

ایشیدا در جریان مصاحبه‌ی جدیدی با سایت 4Gamer.net از برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۴ صحبت کرد و خبر داد که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است که هنوز به‌صورت رسمی از آن رونمایی نشده و تاریخ معرفی آن نیز مشخص نیست. ایشیدا در ادامه‌ی سخنان خود به همکاری‌اش با کارگردان دیگری بر روی این پروژه اشاره داشت و خواستار حمایت طرفداران اتلس از این بازی جدید در زمان معرفی رسمی‌اش بود.

شینجیرو تاکادا (Shinjiro Takada) در مقام تهیه‌کننده‌ی سری Growlanser و برخی از اسپین‌آف‌هایی مانند Shin Megami Tensei: Devil Survivor نیز در این رابطه سخنان جالب توجهی بیان کرده بود. به گفته‌ی تاکادا، اتلس در سال ۲۰۲۴ عنوان موردانتظار Unicorn Overlord از استودیو Vanillaware را عرضه می‌کند و همزمان با آن، برای پروژه‌های آینده آماده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا پروژه‌ی بعدی تاکادا و ایشیدا با یکدیگر مشترک است اما این دو پیش از این بر روی بازی Tokyo Mirage Sessions #FE محصول سال ۲۰۱۵ با هم کار کرده بودند، پس احتمال همکاری مجدد آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

درمورد اینکه این پروژه‌ی معرفی‌نشده دقیقاً چه بازی‌ای است اما یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها، دنباله‌ای برای Shin Megami Tensei 5 به حساب می‌آید که در سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود. طبق گزارشات اتلس، این بازی نقش‌آفرینی تا ماه آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توانست بیش از یک میلیون نسخه به فروش برساند و بعید نیست که اتلس در سال ۲۰۲۴ از قسمت بعدی سری شین مگامی تنسی رونمایی به عمل آورد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.