نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 28 دی 1402
ساعت 20:45

اعلام جزئیات بسته‌های الحاقی روز عرضه بازی Persona 3 Reload

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی ژاپنی اتلس (Atlus) به‌تازگی جزئیات تمامی بسته‌های الحاقی بازی Persona 3 Reload که در روز عرضه برای علاقه‌مندان در دسترس قرار خواهند گرفت را به اشتراک گذاشت. این محتواهای دانلودی از لباس‌های خاطره‌انگیز تا پرسوناهای قدیمی مجموعه را دربرمی‌گیرند.

یکی از جالب‌ترین محتواهای دانلودی بازی Persona 3 Reload، باندلی تحت عنوان «Persona 5 Royal Phantom Thieves Costume Set» است که لباس شخصیت‌های پرسونا ۵ در متاورس را به اعضای گروه S.E.E.S در پرسونا ۳ می‌دهد. علاوه‌بر لباس‌های نمادین این شخصیت‌ها اما در بسته‌ی دیگری با نام «Persona 5 Royal Shujin Academy Costume Set» شاهد لباس فرم مدرسه‌ی آن‌ها هستیم.

از طرف دیگر، دارندگان محتوای «Persona 4 Golden Yasogami High School Costume» می‌توانند لباس فرم شخصیت‌های اصلی بازی پرسونا 4 گلدن را تن شخصیت‌های بازی Persona 3 Reload کنند. قیمت هر بسته نیز ۴۴۰ ین (تقریباً ۳ دلار آمریکا) اعلام شده است. درباره‌ی محتوای دانلودی محدود به پرسوناها نیز باید گفت که بسته‌ی «Persona 5 Royal Persona Set 1» شامل پرسوناهایی مانند Arsen و Captain Kidd و Zoro می‌شود (و حتی پرسوناهای شخصیت‌های آکچی و کاسومی را نیز در میان آن‌ها می‌توان دید). بسته‌ی دوم پرسونا ۵ رویال نیز پرسوناهایی نظیر Satanael و Mercurius را دربرگرفته است و هر بسته با قیمت ۸۸۰ ین (تقریباً ۶ دلار) قابل خرید خواهد بود.

پرسوناهای بازی Persona 4 Golden اما کمی ارزان‌تر از پرسونا ۵ رویال قیمت‌گذاری شده‌اند و با برچسب قیمتی ۵۵۰ ین (تقریباً ۴ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند و شامل پرسوناهایی مثل ایزاناگی، کاگویا و Magatsu-Izanagi می‌شوند. آخرین مدل بسته‌های الحاقی بازی Persona 3 Reload نیز در قالب آهنگ‌های پس‌زمینه از عناوین قبلی سری ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان با خرید بسته‌ی «Persona 5 Royal Background Music Set» به آهنگ‌های محبوبی مانند Rivers in the Desert و Last Surprise دسترسی پیدا خواهند کرد و حتی می‌توانند این آهنگ‌ها را به‌صورت تصادفی و پراکنده در حین بازی پخش کنند. اتلس قیمت این بسته را هم ۵۵۰ ین (حدود ۴ دلار) اعلام کرده است.

بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.