نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 27 دی 1402
ساعت 20:45

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown برای نینتندو سوییچ تأیید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) رسماً اعلام کرد که بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

کنسول محبوب نینتندو به تولد ۷ سالگی خود بسیار نزدیک است و با توجه به گمانه‌زنی‌های چند وقت اخیر، ظاهراً با رونمایی از نسل بعدی کنسول‌های نینتندو فاصله‌ی چندان زیادی نداریم. رسیدن به اواخر چرخه‌ی عمر کنسول نینتندو سوییچ اما مانع پورت شدن و انتشار عناوین قدیمی استودیوهای دیگر برای این کنسول نشده و «Ace Combat 7: Skies Unknown» جدیدترین بازی‌ای است که برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین راستا و طبق اعلام رسمی باندای نامکو، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown Deluxe Edition در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۴ (۲۱ تیر ۱۴۰۳) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این نسخه از Ace Combat 7، بسیاری از محتواهای دانلودی و بسته‌های الحاقی قبلی بازی که پیش از این برای پلتفرم‌های دیگر به انتشار رسیده بودند را دربرمی‌گیرد. با این حال، ۴ باندل زیر در زمان عرضه بر روی این پلتفرم در دسترس نخواهند بود و در تاریخ دیگری منتشر خواهند شد:

  • Original Aircraft Series Set
  • Experimental Aircraft Series Set
  • Cutting-edge Aircraft Series Set
  • Top Gun: Maverick Aircraft Set

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown که تقریباً ۵ سال پیش و در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شده بود، در زمان عرضه با واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شد و تا نوامبر سال ۲۰۲۳ نیز توانست بیش از ۵ میلیون نسخه به فروش برساند. استودیوی Bandai Namco Aces نیز در حال حاضر مشغول توسعه‌ی دنباله‌ی این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.