نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 29 دی 1402
ساعت 02:00

تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اعلام شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) در دومین رویداد سالانه‌ی Developer_Direct ایکس باکس، از تاریخ عرضه‌ی بازی بسیار موردانتظار Senua’s Saga: Hellblade 2 رونمایی کرد. در جریان این نمایش، اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی این عنوان اکشن-ماجراجویی توضیحات بیشتری درباره‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 ارائه دادند.

بازیکنان این‌بار سنوئا را در ایسلند قرن دهم میلادی دنبال خواهند کرد که به‌دنبال وایکینگ‌ها به راه افتاده و قصد پیدا کردن گروگان‌گیران مردم خود را دارد. اگرچه استودیوی نینجا تئوری سعی کرده که بازی، داستان و موقعیت تاریخی و مکانی آن را تا حد زیادی به‌شکل وفادارانه به نمایش درآورد، انتظار المان‌های فانتزی زیادی را نیز از این بازی باید داشته باشیم و موجودات تخیلی مختلفی مانند دراگرها و غول‌ها در این بازی حضور فعالی دارند.

جنبه‌ی روان‌شناختی بازی قبلی نیز بار دیگر بخش جدایی‌ناپذیری از داستان سنوئا را به خود اختصاص داده و استودیوی نینجا تئوری با متخصصان این حوزه و افرادی که با مشکلات روانی مشابه‌ای دست‌وپنجه نرم کرده‌اند، برای درک بهتر ذهن سنوئا و نشان دادن مشکلات او مشورت کرده است.

اعضای تیم نینجا تئوری همچنین درباره‌ی بهبودهای گرافیکی این عنوان نسبت به قسمت قبلی و استفاده‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از موشن کپچر (Motion Capture) صحبت کردند و خبر دادند که صدای دو طرفه‌ی قسمت قبلی، این‌بار در کل بازی به‌کار گرفته می‌شود و تنها محدود به صداهای درون ذهن سنوئا نخواهد بود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت و از روز عرضه به‌دست مشترکان سرویس گیم پس مایکروسافت نیز خواهد رسید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.