نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 09 بهمن 1402
ساعت 22:00

تاریخ اولین رویداد State of Play در سال ۲۰۲۴ اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همان‌طور که طی هفته‌های اخیر بارها شایعه شده بود، سونی سرانجام از تاریخ اولین رویداد State of Play برای سال ۲۰۲۴ میلادی پرده برداشت.

با اعلام رسمی سونی، نمایش جدید State of Play راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پنج‌شنبه‌ی این هفته به وقت ایران آغاز خواهد شد و بیش از ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. سونی همچنین تأیید کرده است که بیش از ۱۵ بازی، شامل عناوین موردانتظاری نظیر Rise of the Ronin و Stellar Blade، در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه‌بر بازی‌هایی که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شوند، نمایش جدید سونی بر روی عناوین پلی استیشن ۵ و PS VR2 که برای سال ۲۰۲۴ و فراتر از آن برنامه‌ریزی شده‌اند نیز متمرکز خواهد بود

گزارشات اخیر خبر از رونمایی بازی Death Stranding 2 در جریان این نمایش State of Play را نیز داده‌اند و حتی نام رسمی این عنوان لو رفته است. طبق این گزارشات، جدیدترین بازی کوجیما پروداکشنز «Death Stranding 2: On the Beach» نام خواهد داشت و به‌زودی تریلر جدیدی از آن منتشر خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که بازی Concord از استودیوی فایرواک (Firewalk)، که سال گذشته‎ی میلادی به‌صورت رسمی معرفی شده بود، تریلر جدیدی در جریان رویداد State of Play دریافت کند.

سایر مواردی که گمانه‌زنی‌های چند وقت اخیر به آن اشاره داشته‌اند، منتشر شدن تریلر جدیدی از بازی‌هایی مانند Final Fantasy 7 Rebirth و Judas و Silent Hill 2 را دربرمی‌گیرد و احتمال ریمستر بازی Sonic Generations و رونمایی از بازی واقعیت مجازی سری Metro نیز بالا تلقی شده است. در کنار این عناوین، چند روز پیش گزارش شده بود که نسخه‌ی پلی استیشن ۵ و کامپیوتر بازی Until Dawn هم در این رویداد به نمایش درخواهد آمد. تا شروع اولین رویداد State of Play در سال ۲۰۲۴ باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه میزان صحت دارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.