نویسنده: FariD دوشنبه، 28 دی 1394
ساعت 08:56

جزئیات نخستین آپدیت Rocket League در سال جدید میلادی

4 از 5

شرکت Psyonix با عرضه عنوان Rocket League به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و برای اولین آپدیت در سال جاری میلادی، به دنبال بستن فصل رقابتی نخست و معرفی آیتم هایی جدید می باشد. پس از عرضه این آپدیت، که احتمالا در یکی از روزهای فوریه ارائه خواهد شد، آیتم های غیرمعمول فعال می شود و یک سیستم «کیفیت های آیتم» پیاده سازی می گردد. مواردی که در این آپدیت قرار است گنجانده شود به صورت زیر است:

  • آیتم های متداول (خاکستری): دقیقاً همان آیتم هایی که قبلاً به دست آورده اید.
  • آیتم های غیرمتداول (آبی روشن): آیتم هایی که در صورت شرکت در مسابقات آنلاین کسب می کنید.
  • آیتم های پرمیوم (سبز): آیتم هایی که بابتشان پول پرداخت می کنید.
  • آیتم های محدود (نارنجی): آیتم هایی که در یک فصل یا در طول رویدادهای مناسبتی (نظیر هالووین) به دست می آورید.

آیتم های غیرمتداول، که نوع جدیدی از آیتم ها هستند، صرفاً پس از مسابقات آنلاین به دست می آیند و شامل تاپرها و آنتن ها می شوند. بر خلاف سایر آیتم ها، هرچقدر بیشتر این بازی را تجربه کنید شانس کسب آیتم های غیرمتداول برایتان بیشتر خواهد بود. به محض به دست آوردن یکی از این نوع آیتم ها، تایمر شانس شما را ریست می کند و برای به دست آوردن آیتم دیگر باید همین فرآیند تکرار شود. یک نمونه از آیتم غیرمتداول را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

در یکی از روزهای فوریه که این آپدیت ارائه شود، نخستین فصل رقابتی Rocket League نیز به اتمام خواهد رسید. وقتی این اتفاق بیفتد، به بازیکنان نسخه های محدودی از تاج های برنز، نقره، طلا یا پلاتین اعطا می شود. این موارد به عنوان تاج به ماشینتان تجهیز می شوند و بر مبنای بیشترین رتبه ای که تا زمان اتمام فصل اول کسب کرده اید به شما اعطا می گردند. لذا چنانچه در بیشتر قسمت ها نتوانسته اید به مدال برنز برسید ولی در نبردهای یک به یک یا 1v1 تبحر دارید، به هر رتبه (rank) که در آن زمینه رسیده اید دست پیدا خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم تا قبل از ارائه آپدیت بعدی حتما رتبه خود را در این بازی بالا ببرید، چرا که شاید در آپدیت بعد کسب تاج های خوش رنگ تر به سادگی حال نباشد.

FariD | اخبار | 18/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.