نویسنده: FariD دوشنبه، 28 دی 1394
ساعت 09:25

مایکل پچر: PlayStation VR قیمتی 400 دلاری خواهد داشت

5 از 5

آقای مایکل پچر، تحلیلگر کمپانی Wedbush Morgan، گفته است که هدست PlayStation VR احتمالا قیمتی حدود 400 دلار خواهد داشت.

این تحلیلگر طی گفتگویی همچنین اعلام کرد که شرکت سونی بخاطر این که PS VR در قیاس با Oculus Rift گزینه ارزان تری است مزیت بیشتری دارد و شرکت سونی به عنوان عرضه کننده PS VR روی فروش 10 میلیون نسخه ای این دستگاه در طول زمان حساب کرده است.

وی گفت: «من فکر می کنم که مورفئوس (PlayStation VR) به احتمال خیلی زیاد 400 دلار آب خواهد خورد. اگر در واقع به این هدست نگاهی بیندازید می بینید که کم نمیرزدو بنابراین من فکر می کنم که قیمت گذاری آن زیر 300 دلار خیلی سخت باشد. با این حال اگر آن ها بر این باور باشند که می توانند تعداد خیلی زیادی از این دستگاه را ساخته و بفروشند، قیمت 300 دلار یا کمتر هم محتمل خواهد بود.»

او در ادامه بیان داشت: «خیلی از مردم یک کامپیوتر واقعا قدرتمند در دست و بال خود ندارند، لذا من فکر می کنم جامعه PS4 مزیت قابل توجهی نسبت به PC بازها دارد. شرکت سونی تا ماه نوامبر سال پیش 30 میلیون دستگاه از کنسول نسل آخر خود فروخته. بنابراین می توانم ببینم که این شرکت فروش 10 میلیون دستگاه مورفئوس را در برنامه خواهد داشت. بعید می دانم که این حجم از فروش را برای سال اول برنامه ریزی کنند، چرا که احتمالا در نخستین سال محتوای زیادی ارائه نخواهد شد، اما این که فروش 10 میلیون دستگاه را در بلندمدت برنامه ریزی کنند دور از ذهن نیست».

گفتنی است که PS VR قرار است در نیمه نخست سال جاری میلادی عرضه شود، اما کماکان قیمت آن اعلام نشده است. با این حال شرکت سونی گفته بود که این دستگاه با قیمتی مشابه با یک کنسول بازی جدید قیمت گذاری خواهد شد. هدست Oculus Rift که قرار است چند ماه دیگر عرضه شود، با برچسب 599 دلار قیمت گذاری شده است.

FariD | اخبار | 18/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.