نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 11 اسفند 1394
ساعت 20:44

مشکلات Gears of War Ultimate Edition با پردازنده ی های AMD

5 از 5

بسیاری از کاربران کارت گرافیک های سری Radeon اعلام نموده اند که برای بازی Gears of war Ultimate با مشکل مواجه شده اند . در همین راستا مایکروسافت امروز در بیانیه ای مشکل ایجاد شده برای این سری از کاربران را تایید نموده و بیان کرده است که مهندسان این شرکت و AMD در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این مشکل را بطور کامل برطرف نمایند اما تا قبل از عرضه ی راه حل کلی بهتر است کاربران روش هائی که در ادامه ذکر میشود را امتحان نمایند :
- کاربرانی که از مانیتور های سری G-sync استفاده میکنند با مشکل افت فریم ریت مواجه هستند . این افراد باید در تنظیمات منوی بازی خود فریم ریت بازی را Unlock نمایند . روش دیگر حل این مشکل غیر فعال کردن G-sync از طریق کنترل پنل Nvidia میباشد .
- افرادی که بازی را بر روی لپ تاپ اجرا میکنند با مشکل عدم توانائی سخت افزار برای اجرای بازی مواجه هستند و این در حالیست که کارت گرافیک اصلی لپ تاپ این دسته از کاربران برای اجرای بازی مناسب میباشد. دلیل ایجاد این مشکل مربوط به آدرس دهی اشتباه بازی برای استفاده از کارت گرافیک معمولی لپ تاپ بجای کارت گرافیک مروبط به بازی است . برای رفع این مشکل نیز باید قبل از اجرای بازی با استفاده از تنظیمات لپ تاپ تعیین شود که این نرم افزار ( بازی ) باید با کارت گرافیک اصلی لپ تاپ اجرا شود.
- بعضی از کاربران نیز اعلام کرده اند که با دانلود بازی از Windows App Store به مشکل خورده اند بنحوی که پروسه ی دانلود بازی متوقف می شود . مایکروسافت اعلام نموده است که با وجود توقف ظاهری ، روند دانلود در بکگراند در حال انجام است . علاوه بر این بعد از نصب بازی باید حجمی معادل 10 گیگابایت نیز باید برای اجرای بازی دانلود شود .
به هر حال مایکروسافت اعلام نموده است که بزودی در قالب Patch آپدیتی برای بازی عرضه خواهد شد تا تمامی این مشکلات مرتفع گردند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.